تجربه‌خوب همکاری درسوریه

⚠️ تجربه‌خوب همکاری درسوریه نشان داد می‌توان اهداف‌مشترک را محقق کرد

🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس جمهور روسیه به #تجربه_خیلی_خوب همکاری دو کشور در موضوع سوریه اشاره کردند و افزودند: نتایج این همکاری نشان داد تهران و مسکو می توانند در میدان های دشوار، اهداف مشترک را محقق کنند.
🔹ایشان خاطرنشان کردند: شکست ائتلاف امریکایی حامی تروریست‌ها در سوریه واقعیتی انکارناپذیر است اما آنها همچنان مشغول طراحی و توطئه هستند، بنابراین حل کامل #مسئله_سوریه نیازمند تداوم همکاریهای مستحکم است.
🔹رهبر انقلاب اسلامی، ایستادگی مشترک ایران و روسیه در مقابل تروریستهای تکفیریِ مورد حمایت چند کشور خارجی را دارای نتایج مهم برشمردند و افزودند: ترکیب خیلی خوب و ایستادگی مشترک تهران و مسکو در مقابل فتنه و فساد تروریستها در سوریه، پرمعنا است و روسیه را در مسائل منطقه غرب آسیا تأثیرگذار کرده است.
🔹حضرت آیت الله خامنه ای، مردم سوریه را تصمیم‌گیر نهایی مسائل آن کشور خواندند افزودند: همانطور که شما گفتید باید همه مسائل و راه حلها درباره حکومت سوریه از درون این کشور بجوشد، و دولت سوریه برای اجرای هیچ طرحی تحت فشار قرار نگیرد و هرچه ممکن است طرحها جامع الاطراف باشد. 96/8/10

☑️مطالب‌درباره‌رهبرانقلاب👇
‏http://telegram.me/joinchat/BVJQOTudY71xuff_eM03yg

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.