تصور حل مشکلات از راه مذاکره یا رابطه با آمریکا خطایی واضح است

 تصور حل مشکلات از راه مذاکره یا رابطه با آمریکا خطایی واضح است

 رهبر انقلاب اسلامی صبح روز شنبه در دیدار سفرا و مسئولان وزارت خارجه تصور حل مشکلات کشور با #مذاکره یا رابطه با #آمریکا را خطایی واضح خواندند و افزودند: آمریکا با اصل نظام اسلامی مشکل اساسی و مبنایی دارد، ضمن اینکه کشورهای فراوانی در افریقا، آسیا و آمریکای لاتین هستند که با آمریکا رابطه دارند اما همچنان با مشکلات فراوان دست به گریبانند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در تبیین دشمنی عمیق آمریکا با جمهوری اسلامی خاطرنشان کردند: آمریکایی‌ها به دنبال بازگشت به موقعیت و جایگاه خود در ایران قبل از انقلاب هستند و به کمتر از این هم راضی نخواهند شد.

ایشان مخالفت آمریکا با «توان هسته‌ای و قدرت غنی‌سازی بالا و نیز حضور ایران در منطقه» را ناشی از خصومت عمیق آنها با عناصر اقتدار نظام اسلامی برشمردند و افزودند: حضور منطقه‌ای جزو عناصر #قدرت و #امنیت ایران است و عقبه راهبردی کشور محسوب می‌شود، به همین علت دشمنان با آن مخالفند.

رهبر انقلاب با اشاره به بیان مکرر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا از زبان مسئولان کشور افزودند: بنده از قدیم این نکته را خاطرنشان می‌کردم که روی حرف و حتی امضای امریکایی‌ها نمی توان حساب کرد، بنابراین مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد. 97/4/30

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.