راز شکست آمریکایی!

 راز شکست آمریکایی!

 آمریکایی‌ها به هر دری زدند!! اما نتیجه‌ای جز شکست نگرفتند…

گوی جادویی!

 یک جادوگر و گوی شگفت‌انگیز! در فیلم‌ها و کارتون‌ها معمولا ابزار پیش بینی وقایع همین‌هاست! 

یا شاید وقتی تب فوتبال داغ می‌شود یک هشت‌پا یا مارمولک را می‌آورند تا تیم برنده را پیش‌بینی کند!

 اما در دنیای سیاست خبری از هشت‌پا و گوی جادویی نیست بلکه دستگاه‌های محاسباتی است که با استفاده از آمار و اطلاعات مطالبی را برآورد می‌کند و همین برآوردها می‌شود پایه سخنان و مواضع مسئولین یک کشور…

 اگر اطلاعات غلط به این دستگاه وارد شود یا دستگاه خطا داشته باشد، نتیجه آن هم غلط خواهد‌بود و گاهی اوقات خنده‌دار، مثلا: «چند سال قبل یک دولتمردِ آمریکایی گفت ما باید ریشه‌ی ملّت ایران را از بین ببریم. احمق! ریشه‌ی یک چنین ملّتی را، آن هم ملتی با این سابقه‌ی تاریخی، با این درخت تناورِ فرهنگی، میشود کَند؟ ببینید! [این] دشمنی است؛ چشمش بسته است؛ مثل آدمی که نمی‌بیند، نمی‌تواند درست محاسبه کند و ارزیابی کند 96/8/11 »

 اما دسته گل به آب دادن دستگاه محاسباتی آمریکایی ها به همین جا خلاصه نمی‌شود! گاهی اوقات همین امر باعث عقب‌ماندگی هم می‌شود!

 «میخواهند ایرانِ جوانِ مؤمنِ انقلابیِ فعّالِ پیشرفته را به عقب برگردانند، به پنجاه سال قبل؛ خب معلوم است که نمی‌شود! خب این عقب‌ماندگی ذهنی نیست؟ مثل پنجاه سال پیش فکر می‌کنند؛ نمی‌توانند درک کنند که چه اتّفاقی اینجا افتاده؛ البتّه مهم‌ترینش انقلاب اسلامی و پیدایش نظام جمهوری اسلامی است… 96/7/26 »

 و در نهایت نتیجه محاسبات غلط چیزی جز شکست نیست، در واقع: « مطمئنّاً محاسبات غلط موجب می‌شود که آنها شکست بخورند؛ در عراق محاسباتشان غلط بود، در سوریه محاسباتشان غلط بود، شکست خوردند…

 در مورد کشور خود ما هم همین‌جور [است]؛ چهل سال است اینها دارند دشمنی می‌کنند با ما، توی دهنشان می‌خورَد، شکست می‌خورند؛ چرا؟ چون محاسبه‌شان غلط است، 96/7/26 »

 اما آمریکایی‌ها حتی اهل عبرت گرفتن از شکست هم نیستند تا آن جا که:«همین چندی پیش، یکی از دولتمردان آمریکایی در جمع یک مشت اوباش و تروریست گفت امیدوار است یا آرزو دارد که جشن کریسمس 2019 را در تهران بگیرد؛ جشن کریسمس 2019 همین چند روز پیش بود! توانایی محاسبات دشمن این است. 97/10/19»

 و دومینوی شکست آمریکایی‌ها همچنان ادامه دارد و در آخرین پیش‌بینی‌شان هم گفته‌اند: تحریم‌ها ایران را فلج خواهد کرد.

 بخش‌هایی که در گیومه قرار گرفته از بیانات آقا می‌باشد.

 رسانه اختصاصی نوجوانان سایت

Khamenei.ir
 @Nojavan_khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.