سه دولت انگلیس، فرانسه و آلمان، پادویی آمریکا را میکنند

 سه دولت انگلیس، فرانسه و آلمان، پادویی آمریکا را میکنند
 اینها همان دولتهایی هستند که در جنگ تا توانستند به صدام کمک کردند

 رهبر انقلاب در خطبه‌های #نمازجمعه27دی:
 یکی از کارهای دیگری که برای تحت الشعاع قرار دادن این حوادث بزرگ انجام دادند همین کاری است که این سه دولت اروپایی کردند؛ دولت خبیث انگلیس، دولت فرانسه و دولت آلمان. تهدید ایران که ما مسئله هسته ای را بار دیگر به شورای امنیت میبریم. که البته مسئولین کشور خوشبختانه پاسخ اینها را دادند. جواب محکم به اینها داده شد.

این سه کشور، همان سه کشوری هستند که در دوران جنگ تحمیلی به ما، تا توانستند به صدام حسین کمک کردند. دولت آلمان سلاح شیمیایی را در اختیار صدام حسین گذاشت که شهرها و جبهه ها را با آن سلاح هدف قرار دهد که هنوز آثارش در بین رزمندگان قدیمی ما وجود دارد. دولت فرانسه سوپراتانداردهای جنگی را برای زدن کشتیهای نفتی ما در اختیار صدام حسین قرار داد. دولت انگلیس هم با همه وجود در خدمت دشمنان ما و در خدمت صدام بود. اینا اینجوری‌اند. سوابقشان این است.

به اینها به این چشم باید نگاه کرد. بنده از اول هم گفتم، بعد از خروج آمریکا از برجام، که این سه دولت هی حرف می زدند، هی یاوه گویی می کردند، بنده همان روز هم گفتم من به اینها اعتمادی ندارم، اینها کاری نخواهند کرد، در خدمت آمریکا خواهند بود. امروز کاملا واضح شده است بعد از گذشت حدود یکسال معلوم شده است که اینها به معنای واقعی کلمه پادوی آمریکا هستند. 98/10/27

#نماز_جمعه_تاریخ‌ساز

 @Khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.