مهم‌ترین کار انقلاب: تبدیل نظام طاغوت‌سالار به نظام مردم‌سالار

 در همه‌ی زمینه‌ها پیشرفت اتفاق افتاده اما در زمینه‌ی عدالت باید کار کنیم
 مهم‌ترین کار انقلاب: تبدیل نظام طاغوت‌سالار به نظام مردم‌سالار

 رهبر انقلاب، صبح امروز: خدمات انقلاب به ایران، خدمات بسیار زیادی است و یک فهرست طولانی در این زمینه وجود دارد؛ لکن مهم‌ترین کار اصولی انقلاب، تبدیل نظام طاغوت‌سالار به نظام مردم‌سالار -آن‌هم با الهام از تعالیم اسلامی و قرآن- است.

 اثر مردم‌سالاری، زنده کردن استعدادها هم هست. وقتی مردم وارد میدان شدند و به آن‌ها اعتماد شد، این‌جوری می‌شود؛ حس اعتماد به‌نفس ملی در مردم زنده می‌شود، آن‌وقت در میدان‌های علمی و صنعتی پیشرفت می‌کنند، در دانش‌های نوپدید پیشرفت می‌کنند و در تأثیرگذاری سیاسی در منطقه هم پیشرفت می‌کنند. این‌ها همه ناشی از حضور مردم و تأثیرگذاری مردم بر روی حوادث کشور است. ملت عظمت پیدا می‌کند.

 نتیجه‌ی مردم‌سالاری، پیشرفت کشور است. ما دهه‌ی چهارم انقلاب را دهه‌ی «پیشرفت و عدالت» نام‌گذاری کردیم؛ «پیشرفت» به‌معنی واقعی کلمه در کشور اتفاق افتاده است. «عدالت» را نمی‌گویم، درباره‌ی عدالت ما عقب‌مانده هستیم، خودمان اعتراف می‌کنیم.

 در همه‌ی زمینه‌ها پیشرفت اتفاق افتاده اما در زمینه‌ی عدالت باید کار کنیم و باید از مردم و خدا عذرخواهی کنیم. درباره عدالت مشکل داریم. ان‌شاءالله با همت مردان و زنان کارآمد در این ناحیه هم پیشرفت خواهیم کرد. 96/11/29

مطالب‌درباره‌رهبرانقلاب 👇
‏http://telegram.me/joinchat/BVJQOTudY71xuff_eM03yg

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.