وارونه‌نمایی ظلم 6 ساله

 وارونه‌نمایی ظلم 6 ساله دولت قسی‌القلب عرب علیه مردم یمن با چراغ سبز آمریکا

 رهبر انقلاب، روز پنجشنبه: کار دیگر دشمن وارونه‌نمایی حقیقت و دروغگویی در باب حقیقت است. آنقدر هم با جرئت و قاطعیت این دروغ را میگویند که هر کسی گوش کند خیال میکند که این راست میگوید. خیلی خونسرد و محکم و قاطع حقیقت را 180درجه وارونه نشان میدهند.

 مثلا فرض بفرمایید که الان شش سال است که همدست عرب آمریکا دارد مردم مظلوم یمن را در خانه و خیابان و بیمارستان و مدرسه‌شان بمباران میکند. آنها را محاصره اقتصادی کرده از رسیدن غذا و دارو و نفت مانع میشود. و این البته با چراغ سبز خود دولت امریکا اتفاق افتاده. آن موقع هم دولت دموکرات بر سر کار بود. چراغ سبز دادند و این دولت قسی‌القلب و سنگدل و ظالم عرب متاسفانه با مردم یمن دارد اینجور رفتار میکند.

 حالا یمنی‌ها توانستند با استفاده برخی از پدیده‌ها برای خودشان وسایل دفاعی به وجود بیاورند یا تهیه کنند. یا خودشان بسازند و به این بمبارانهای 6ساله جواب بدهند.

 به مجرد اینکه از طرف یمنی‌ها کاری انجام میگیرد فریاد تبلیغات اینها بلند میشود که آقا حمله شد … ترور شد … همه‌شان میگویند، سازمان ملل هم میگوید. واقعا زشتی کار سازمان ملل در این زمینه از کار آمریکا بدتر است. آمریکا خب یک دولت مستکبر ظالم است سازمان ملل چرا . آن را به خاطر شش سال بمباران محکوم نمیکنند این را بخاطر اینکه در مواقعی دفاعی از خودش کرده و این دفاع کارگر شده این را ملامت میکنند. 99/12/21

#بسته_خبری

 @Khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.