وضعیت متون آموزشی مدارس

#تحلیل_و_تبیین | نگاهی به وضعیت متون آموزشی مدارس
 در بازطراحی برنامه درسی، نباید نگاه کوتاه مدت داشت
? گفت‌وگو با حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی ذوعلم، رئیس اسبق سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

? شاید اشکال وضع فعلی همین باشد که همه‌ برنامه‌ درسی و تربیتی صرفاً به همان کار کلاسی که در کلاس درس با کتاب درسی انجام می‌شود، گره‌ خورده؛ یعنی فعالیت‌هایی که بتواند خارج از کلاس در یک فضای واقعی و اثرگذار صورت گیرد بسیار کم‌رنگ است.

? ارتقاء توانمندی مهارتی و تعمیق نگرشی و فکری معلمان نیاز به یک سازوکار دارد. ما به کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های فکری مؤثر برای توانمندسازی معلمان نیاز داریم که خوشبختانه این استقبال و اقبال در بدنه‌ آموزش‌وپرورش وجود دارد.

 بخوانید 

https://farsi.khamenei.ir/others-dialog?id=50285

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.