آمریکا نتوانست از خودش دفاع کند

در موارد زیادی آمریکا را #گوشه_رینگ بردیم؛ نتوانسته از خودش درست دفاع کند

 رهبر انقلاب، در دیدار اخیر:
 آمریکا هم در این مدت یعنی از سال 57 تا امروز که چهل و یک سال است هر کاری بلد بوده در دشمنی علیه ملت ایران انجام داده، هر کاری که میتوانسته بکند و بلد بوده انجام بدهد علیه ملت ایران انجام داده؛ از کودتا، از تحریکات، تجزیه‌طلبی‌ها چه چه چه محاصرات، میبینید دیگر، حالا شماها امروز الحمدللّه #جوانهای_امروز باهوشند، در دوره‌ی جوانی ما جوانها هم مثل امروز شما متوجه و آشنای با اوضاع و اینها نبودند.

 شماها می‌بینید، هر کاری آمریکایی‌ها توانستند در این مدت کردند، بخصوص با نهادهای برخاسته‌ی از انقلاب از جمله با خود نظام اسلامی، با خود جمهوری اسلامی که برخاسته‌ی از انقلاب است هر چه توانستند دشمنی کردند.

 البته ما هم از این طرف بیکار نبودیم، ما هم از این طرف هر کار توانستیم در مقابل آمریکا کردیم، در موارد زیادی هم طرف را #گوشه_رینگ بردیم؛ نتوانسته از خودش درست دفاع کند، این هم کاملاً واضح است، همه‌ی دنیا می‌بینند.

ولی مهم‌ترین پاسخی که جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های آمریکا به آمریکا داده، این را من میخواهم شما جوانها به این نکته توجه کنید. مهم‌ترین پاسخ این بوده که راه #نفوذ مجدد سیاسی آمریکا به کشور را جمهوری اسلامی بسته. 98/8/12

#گوشه_رینگ

 @Khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.