آمریکا، همان آمریکای 28 مرداد است 2

 ادامه #یادداشت_هفته

🔹در همین خیابان انقلاب، مردم اجتماع کرده بودند؛ ژنرال هایزر… میگوید من به ژنرال قره‌باغی گفتم که در مواجهه‌ی با مردم لوله‌ی تفنگهایتان را پایین بیاورید؛ یعنی مردم را بکُشید، تیر هوایی بیخودی در نکنید، مردم را قتل‌عام کنید… هایزر میگوید؛ قره‌باغی بعد آمد به من گفت که این تدبیر تو فایده‌ای نکرد، مردم عقب نرفتند، آن‌وقت هایزر میگوید من دیدم این ژنرال‌های شاه چقدر کودکانه فکر میکنند؛ یعنی باید ادامه میدادند، باید مرتّب میکُشتند.»۱۳۹۴/۸/۱۲ و مرتّب کشتند. آمریکا با حمایت از گروهک‌های تروریستی و به خاک و خون کشیدن کودکان بی‌گناه و زنان و مردان ایرانی در طول مبارزات انقلاب و سالهای پس از پیروزی نهضت مردم ایران، با حمایت همه جانبه از دشمن بعثی در دوران جنگ تحمیلی، با قتل عام ۲۹۰ مسافر پرواز شماره ۶۵۵ در آسمان با شلیک موشک ناو جنگی، با تحریم دارو برای کودکان پروانه‌ای و به راه انداختن انواع تحریم‌های اقتصادی و حمایت آشکار و پنهان از گروهک‌های تروریستی علیه ایران اسلامی، نشان داد که همان آمریکای جنایتکار و غیرقابل اعتماد ۲۸ مرداد است.

🔹آمریکای درمانده در برابر ایرانِ بصیر

اگر چه آمریکایی‌ها در هر سرزمینی همان اهداف کودتای ۲۸ مرداد ایران و استعمار ملت‌ها را دنبال می‌کنند، اما ملت ایران توانسته دشمن خود را وامانده و مستأصل کند. این مردم در کوران حوادث تاریخ معاصر ایران به چنان رشد و بصیرتی رسیده‌اند که با وجود انواع سختی‌ها و دشمنی‌ها پیش و پس از انقلابشان، فریاد رسای مرگ بر آمریکا را هرگز کنار نگذاشته‌اند. «امروز جمهوری اسلامی با صدای رسا، بدون بیم، بدون اینکه از تهدید دشمن بترسد و مرعوب دشمن بشود، دارد علیه ظلم، علیه سلطه، علیه استثمار و استکبار فریاد میکشد و این را ملّتها دارند می‌شنوند و تحت تأثیر قرار میگیرند.» ۱۳۹۴/۸/۱۲مردم ایران اسلامی، راه خود را پیدا کرده‌اند، نتایج، برکات و پیشرفت‌های استقامت در مسیر را هم به چشم دیده‌اند و مصمم به ایستادگی و آماده برای از میان برداشتن دشمن و حرکت به سوی آرمان‌ها هستند.

منتشرشده در شماره جدید نشریه خط حزب‌الله

@Khatt_khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.