آموزش تخریب و درست کردن کوکتل مولوتف

رهبر انقلاب، امروز: غربی‌ها در رسانه‌هایشان آموزش تخریب و درست کردن کوکتل مولوتف میدهند! / این نشان دهنده‌ی میزان انحطاط اخلاقی یک دولت، یک مجموعه‌ی حکومتی است که رسانه‌اش این‌جوری عمل میکند

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار دانش‌آموزان: غربی‌ها در رسانه‌هایشان آموزش تخریب میدهند، آموزش اغتشاش میدهند، درست کردن کوکتل مولوتف یاد میدهند، درست کردن بمب دستی یاد میدهند. اینها دلیل چیست؟ بحث این نیست که اینها جنایت میکنند با این کار، خب بله جنایت است اما انحطاط است، این پستی است، این نشان دهنده‌ی میزان انحطاط اخلاقی یک دولت، یک مجموعه‌ی حکومتی است که رسانه‌اش این‌جوری عمل میکند.

🔹 در همین اغتشاشات اخیر چند هفته‌ای کشور ما در اینجا هم آمریکا نقش روشنی داشت، این اطلاعیه‌ای که وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه دادند اطلاعیه‌ی مهمّی است. اینها اطلاعات بسیار مهمی است. نشستند نقشه کشیدند برای تهران، برای شهرهای بزرگ، برای شهرهای کوچک، برنامه‌ریزی کردند، این کارها را. 

🔹 این کارها را حالا ظاهر قضیه این است که مثلاً یک مشت جوان یا نوجوان در میدان‌اند خب این جوان و نوجوان بچه‌های خود ما هستند، ما با اینها بحثی نداریم اینها هیجان است، احساسات است، یک قدری بی‌دقّتی در فهم مسائل است. کسانی هستند که با نقشه وارد میدان شدند. این را عرض میکنم برنامه هم این است که بلکه بتوانند ملت ایران را با خودشان همراه کنند، کاری کنند که ملت ایران عقیده‌اش بشود عقیده‌ی سران انگلیس و آمریکا.

البته ملت ایران زد توی دهنشان، بعد از این هم خواهد زد توی دهنشان. آن کسانی که طراحی کردند و در میدان عمل با نیّت و با نقشه و با فهم وارد شدند این خیلی مهم است برای ما اینها مرتبط بودند با دستگاه‌های خارجی. ۱۴۰۱/۰۸/۱۱

 #بسته_خبری | #دیدار_دانش_آموزان

 Farsi.Khamenei.ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.