اروپا

اروپا به تحریمهای ثانویه آمریکا پایبند ماند و قدمی برنداشت
 به سران اروپایی هم گفتم اگر صادق هستید باید عمل کنید

رهبرانقلاب روز پنجشنبه در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری:
 بعد از همین معاهدات هسته‌ای که چندتا رئیس جمهور اروپایی آمدند داخل کشور، با ما هم ملاقات کردند، من همان وقت به چندتا از اینها گفتم، این رفت و آمدها فایده ندارد، عمل کنید اگر در اینکه میخواهید همکاری کنید با جمهوری اسلامی صادق هستید؛ اما عمل نکردند، ملاحظه کردید دیگر.

 ️ و همین تحریمهای ثانویه‌ای را که آمریکا اجرا کرد، همه‌ی اینها پایبند به آن تحریمهای ثانویه ماندند و هیچ قدمی بر نداشتند.

 ️ بعد از این هم بنده تصور نمیکنم، گمان نمیکنم که اینها کاری برای جمهوری اسلامی انجام بدهند، ما باید به کلی از اینها قطع امید کنیم؛ حالا ارتباط، تعامل و رفت و آمد ایرادی ندارد، قرارداد خواستند ببندند اشکالی ندارد، لکن مطلقاً به اینها نمیشود #اعتماد کرد و در همه‌ی تعهدات خودشان اینها نقض عهد کردند.

 وزرای ذیربط هم گفتند اینها به تعهدات موجود در معاهده‌ی هسته‌ای به هیچکدامش عمل نکردند؛ این حرفی است که خود آن کسانی که رفتند، #مذاکره کردند،‌ امضاء کردند، آنها گفتند. 98/7/4

 @Khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.