از خدا بخواه

#فراخوان | #از_خدا_بخواه

 فراخوان نو+جوان برای آن‌هایی که می‌خواهند این روزها تنی سالم و روانی آرام داشته باشند

 دوست نو+جوان، سلام!
می دانیم که شما هم این روزهای کرونایی نکات بهداشتی را رعایت می‌کنید، دست‌هایتان را مدام با آب و صابون می‌شویید و دستورالعمل‌های مسئولان نظام سلامت را دنبال می‌کنید. در کنار همه این مراقبت‌های بهداشتی که توصیه‌های متخصصان است و برای سلامتی ما و اطرافیان‌مان بسیارمهم است، توکل به خدا و دعا برای سلامتی همه مردم نیز خیلی مهم است. شما نوجوان هستید و دل‌های شما پاک و نورانی است. همان‌طور که آقا گفتند اگر شما دعا کنید و از خدا بخواهید به اجابت نزدیکتر است. چه بهتر که با زبان یکی از معصومین با خدای بزرگ و مهربان صحبت کنیم. آقا دعای هفتم صحیفه سجادیه را برای این روزها پیشنهاد کردند. با ما در این فراخوان همراه شوید و این دعا را بخوانید و دیگران را به خواندن آن دعوت کنید.

 چطور با ما همراهی کنید؟
 دعای هفتم صحیفه سجادیه را بخوانید و فرازی که از همه بیشتر به دل‌تان نشست را همراه یک عکس متناسب با آن برایمان در نرم‌افزار موبایلی نو+جوان بفرستید.

 از هشتگ #از_خدا_بخواه و #دعای_هفتم_صحیفه_سجادیه در متن پست‌تان استفاده کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دستورالعمل
به صفحه «خودم» در #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان بروید، حالا یک ➕ کوچک کنار صفحه سمت راست می‌بینی، روی آن کلیک کنید. در قسمت موضوع، فراخوان را انتخاب کنید و در قسمت بارگذاری عکس، عکس‌تان را بارگذاری کنید.

دوستانتان را به فراخوان #از_خدا_بخواه دعوت کنید.

 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
 @Nojavan_Khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.