اشتراک ستاره‌ها

#ماموریت | اشتراک ستاره‌ها

 یک نقاش برای آن‌که بتواند چهره یک نفر را به خوبی بکشد، دائم به آن چهره نگاه می‌کند تا هر چه بیشتر و بهتر جزئیات را ترسیم کند. یکی از سوال‌هایی که حتما در ذهن شما بارها و بارها سرو کله‌اش پیدا شده همین سوال مهم است که:

من می‌خواهم شبیه چه کسی باشم؟

 ما هم نقاشیم و هم نقاشی، ولی آن چهره‌هایی که قرار است شبیه‌شان باشیم چه کسانی هستند؟

حتما خوشحال می‌شوید وقتی بدانید آقا در دیدار بسیجیان چند #ستاره درخشان را معرفی کرده و از افرادی نام بردند که هر کس شبیه آنها باشد قطعا با فاصله زیاد از بقیه جلوتر است.

 آقا افرادی مثل حسین فهمیده، بهنام محمدی، محسن حججی و ابراهیم هادی تا همت، باکری، خرازی، کاظمی، زین‌الدین، صیاد و بابایی و همچنین شهدای هسته‌ای و شهیدانی مانند چمران، آوینی و شخصیتی همچون کاظمی‌آشتیانی را به عنوان الگو برای جوانان نام بردند و گفتند:

 «این‌ها «الگو» هستند و جوان به الگو نیاز دارد. این‌ها را به‌عنوان الگو با شیوه‌های گوناگون، جلوی چشم نگه دارید. این‌ها را بازآفرینی کنید.»

 این جمله آقا را یک بار دیگر بخوانید. انگار این یک ماموریت است. وقت آن است سلول‌های خاکستری را به کار انداخته و هر کدام یک از این الگوها را با روش‌های جدید و مبتکرانه به دیگران هم معرفی کنید.

 نو+جوان در این ماموریت همراه شماست، از فعالیت‌های‌تان در خانه، مدرسه، مسجد و … برای معرفی ستاره‌های خود عکس بگیرید و با ما از طریق @alo_nojavan به اشتراک بگذارید.

 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
 @Nojavan_Khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.