افزایش سرمایه‌گذاری در نفت

وزیر نفت: رهبر انقلاب تذکر دادند که افزایش سرمایه‌گذاری در نفت منجر به افزایش رشد تولید بشود

 گفت‌وگوی رسانه KHAMENEI.IR با دکتر اوجی، وزیر نفت درباره اشاره رهبر انقلاب در دیدار اخیر به اقدامات انجام شده در حوزه نفت و گاز

🔻 وزیر نفت:

رهبر انقلاب فرمودند که افزایش سرمایه‌گذاری در صنعت نفت باید منجر به افزایش رشد تولید بشود. با افزایش سرمایه‌گذاری نزدیک ۴۰ درصد به تولید نفت ایران اضافه شده است.

🔹️ طرح فاز ۱۱ پارس جنوبی، ۲۰ سال روی زمین مانده بود. دولت به دولت و قرارداد به قرارداد دست به دست شد و هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. آخرینش قرارداد توتال بود که ۴.۸ میلیارد دلار برای توسعه کل فاز ۱۱ قرارداد بسته بودند.

🔹️ با افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی که چند روز پیش انجام شد، با ظرفیت بین ۷ تا ۱۰ میلیون کار را شروع کردیم و با افزایش تعداد چاه‌ها تا ۵۰ میلیون مترمکعب خواهیم رسید.

🔹️ در میدان مشترک پارس جنوبی، آن طرف مقابل ما شرکتهای قوی بین‌المللی بدون هیچ محدودیتی حضور دارند و این طرف، ما تحت تحریم‌های شدید هستیم؛ ولی با همه‌ی این وجود ما تولیدمان از میدان پارس جنوبی از کشور همسایه جلوتر است.

 Farsi.Khamenei.ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.