امروز توطئه‌ی دشمن عبارت است از فشار اقتصادی

 امروز توطئه‌ی دشمن عبارت است از فشار اقتصادی!
توصیه‌های رهبر انقلاب به مردم و مسئولان برای مقابله با توطئه اقتصادی دشمن

 رهبر انقلاب، صبح امروز:
?️ملت ایران باید توطئه‌ها را بشناسد. برادران عزیز، خواهران عزیز در سراسر کشور! امروز توطئه‌ی دشمن عبارت است از فشار اقتصادی به توده‌ی ملت ایران برای اینکه این‌ها را ناامید کنند.
?️همه باید در این زمینه تلاش کنند، هم دولت باید تلاش کند و هم ملت تلاش کنند؛ دولت یعنی مجموعه‌ی دستگاه‌های حاکمیتی.
?️خوشبختانه یک مجموعه‌ی خوبی برای رسیدگی به این امور با حضور مسئولان قوای سه‌گانه تشکیل شده است که این مسئله‌ی مهم، مسئله‌ی اقتصاد را دنبال کنند.
?️توده‌ی مردم هم بایستی مسئله‌ی اسراف را مورد توجه قرار بدهند. آن کسانی که صاحب نقدینگی هستند، آن‌ها را به سمت تولید هدایت بکنند. آن کسانی که دست در کار تجارت و بازرگانی با بیرون این مرزها دارند، این‌ها مراقبت کنند؛ جنسی را که در داخل تولید می‌شود وارد نکنند. همه‌ی کارهایی که در این زمینه می‌تواند به حرکت اقتصادی مستقل کشور کمک کند، این‌ها را احصا کنند.
?️کسانی که عادت کرده‌اند به سفرهای خارجی بروند، این عادت را ترک کنند؛ البته غیر سفرهای زیارتی و حج و عتبات که مورد نظر نیست و این‌قدر خرج و هزینه‌ای هم بر دوش کشور نمی‌گذارد و برکاتی هم دارد؛ سفرهای خارجی تفریحی و زائد را کنار بگذارند.
نقل شده است که دولت بخشی از موانع کسب‌وکار را برطرف نموده که کار بسیار مناسبی است.
?️مسئله‌ی مبارزه با فساد به‌طور جدی بایستی دنبال بشود.
جوان‌هایی که در کارهای تولیدی فعال‌اند، دارند کار می‌کنند، تلاش می‌کنند، فرآورده‌های مفیدی دارند، بایستی تشویق بشوند. 97/3/25

@Khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.