انتخابات پرشور و انتخاب یک نیروی کارآمد

انتخابات پرشور و انتخاب یک نیروی کارآمد و باایمان و پرانگیزه و علاقمند به کار علاج مشکلات کشور است

 رهبر انقلاب در سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز: انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگی است. این فرصت را نباید از دست داد. این یک امکان برای ملت هست. یک ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است.

وقتی مردم در انتخابات شرکت کنند و شور انقلابی خودشان را نشان بدهند، این موجب امنیت کشور می شود. این موجب پس زدن دشمنان می شود، طمع کشور را در دشمن کم می کند. انتخابات هر چه که پرشور تر هر چه که با اقبال عمومی مردم بیشتر همراه باشد، اثرات و منافعش برای کشور، برای خود مردم بیشتر خواهد بود

البته دشمن ها این را نمی خواهند. لذا هر وقت نزدیک انتخابات می شود -همه دوره ها، حدود 40 انتخابات داشتیم در این سالها- اینها شروع می کنند، گاهی می گویند آزادی نیست، گاهی می گویند دخالت فلان هست، گاهی می گویند مهندسی است، گاهی می گویند چنین است برای این که مردم را دلسرد کنند از حضور.

انتخابات اگر با شرکت پرشور مردم همراه بشود و با یک انتخاب درست، حقیقتا یک نیروی کارآمد و باایمان و پرانگیزه و علاقمند به کار انتخاب بشود بوسیله مردم، خب این نور علی نور است و آینده کشور را تضمین خواهد کرد.

علاج دردهای مزمن کشور در پرشور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم و بعد انتخاب اصلح، انتخاب شخصیت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

#بسته_خبری | #انتخاب_درست

 @khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.