ایام‌الله

خداوند در قرآن میفرماید ایام‌الله را به‌یاد بیاورید
روزی که جمعیت میلیونی در بزرگترین بدرقه جهان شکل گرفت و سپاه پایگاه آمریکایی را کوبید جزو ایام‌الله بود

 رهبر انقلاب در خطبه‌های #نمازجمعه27دی:
 یک آیه پرمغز و پرمضمونی مثل بقیه آیات قرآن در سوره ابراهیم است. امروز بحث من پیرامون این آیه و آیات بعد از این آیه است؛ میفرماید که دستور میدهد حضرت موسی را که «ایام الله را به یاد آنها بیاور» یا «به وسیله ایام الله خدا را، دین را، قیامت را به یاد آنها بیاور».

?️ بعد خدای متعال به همه اعلان میکند که اگر شکرگزاری کردید ما آن نعمتی که به شما دادیم این را روز به روز زیاد میکنیم اما اگر کفران نعمت کردید آن وقت عذاب الهی است.

?️ بعد میفرماید این ایام‌الله، نشانه‌ و دلیل راهند برای کسانی که این دو صفت را دارند: صبارند و شکور. صبار یعنی کسی که سرتاپا استقامت و صبر است. شکور یعنی آن کسی که نعمت را میشناسد و شکرگزاری میکند.

?️ این دو هفته ای که بر ما گذشت دو هفته پرماجرا و استثنایی بود ماجراهای تلخ ماجراهای شیرین حوادث درس آموز برای ملت ایران در این دو هفته پیش آمد. یوم الله یعنی چه؟ یعنی آن روزی که دست قدرت خدا را انسان در حوادث مشاهده میکند آن روزی که دهها میلیون در ایران و صدها هزار در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابانها آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادند این یکی از ایام الله است. آنچه اتفاق افتاد کار هیچ عامل جز دست قدرت خدا نمیتوانست باشد.

 آن روزی هم که موشکهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه آمریکایی را در هم کوبید آن روز هم یکی از ایام الله است. 98/10/27

#نماز_جمعه_تاریخ‌ساز

 در کانال آپارات ببینید ?

https://www.aparat.com/khamenei_ir/live

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.