باید در مرز دانش حرکت کنیم تا عقب نمانیم

 #تحلیل_و_تبیین | باید در مرز دانش حرکت کنیم تا عقب نمانیم

دکتر سعید سهراب‌پور از رؤسای سابق دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با Khamenei.ir

🔸️ما صدوچند هزار دانشجو داشتیم اما امروز صحبت سه چهار میلیون دانشجو است. فقط در برخی مراکز استان‌ها دانشگاه داشتیم و در بعضی استان‌ها، حتی در مرکز استان هم‌دانشگاهی نبود.

🔸️ الآن نه‌تنها در همه استان‌ها که در تمام شهرهای بزرگ دانشگاه داریم. به همان نسبت هم هیئت‌علمی داریم. الآن تعداد هیئت‌علمی‌مان بیش از ۸۰ هزار نفر است.

🔸️ایشان همیشه برای مسائل علمی ما را تشویق می‌کردند و دائماً پیگیری هم می‌کردند و این پیگیری‌ها یکی از عواملی بود که باعث شد که آن‌قدر سرعت رشد علمی‌مان زیاد شد.

🔸️حتی تشکیل بنیاد علمی نخبگان هم به تأکید ایشان بود که این بنیاد، نخبگان را سرپرستی و حمایت کند و یک سال در افطاری اساتید در همین ماه‌های رمضان این را اشاره کردند. سال بعد هم تکرار کردند که بلافاصله بنیاد ملی نخبگان تشکیل شد. 

🔸️ یک معاونت جدید به نام معاون علمی و فناوری درست شد و با ریاست بنیاد ملی نخبگان، هر دو کار به آن معاونت محول شد که در کابینه‌های مختلف دولت‌ها این بوده و همچنان وجود دارد.

 ادامه را بخوانید

https://khl.ink/f/51750

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.