برسد به دست پدرم

#ماموریت | #برسد_به_دست_پدرم!

 مأموریت نو+جوان برای آن‌هایی که می‌خواهند قدردان پدرانشان باشند

 سلام دوست نو+جوان
پدر، همان کسی است که همیشه در کنارمان بوده و هست تا بزرگ شویم. کسی که همیشه با دلسوزی، تمام سعی و تلاشش را می‌کند تا مسیر زندگی را برایمان هموارتر کند و موفقیت خود را در موفقیت‌های ما می‌بیند. کسی که همه زندگیمان را مدیون او و تلاش‌هایش هستیم. قطعا این فداکاری‌های پدرانه تمام و کمال قابل جبران نیست اما می‌شود با احترام گذاشتن، مهربان بودن، با هوای پدر را داشتن، کمی از زحمات این نعمت بی‌تکرار خدا را جبران کنیم. روز پدر فرصت خوبی‌ است برای اینکه به پدرتان نشان دهید که به او و الگو بودنش فکر کرده‌اید و قدردانش هستید، می‌پرسید چگونه؟ پیشنهاد ما نوشتن یک نامه است. نامه‌ای از جنس عشق و دوست داشتن. مطمئن باشید این نامه برای پدرتان خیلی باارزش است.

 با ما در این ماموریت همراه شوید:

 یک کاغذ ترجیحا رنگی و یک پاکت زیبا تهیه کنید.
 حالا برای پدرتان بنویسید که چقدر برایتان ارزشمند و عزیز است. برای او درباره آن صفاتش بگویید که شما را عاشقش کرده و قد شما را در برابر پدر خم کرده است و با افتخار دستش را می‌بوسید. صفاتی مثل صبوری، سخت‌کوشی و مهربانی که برای شما الگوست.
 نامه را همراه یک گل به پدرتان تقدیم کنید و دست او را ببوسید.
 قسمتی از متن نامه را همراه با عکسی از پدرتان (البته آن تصویری که از همه تصاویرش بیشتر دوست دارید)، برای ما در نرم افزار موبایلی ارسال کنید.

 دستورالعمل
 به صفحه «خودم» در #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان بروید، حالا یک + کوچک کنار صفحه سمت راست می‌بینید، روی آن کلیک کنید. در قسمت موضوع، مأموریت را انتخاب کنید و در قسمت بارگذاری عکس، عکستان را بارگذاری کنید.

 دوستانتان را به مأموریتِ #برسد_به_دست_پدرم دعوت کنید.

 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
 @Nojavan_Khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.