برگزاری راهیپمایی روز قدس در بیش از صد کشور، از جلوه‌های جاذبه امام خمینی است

 برگزاری راهیپمایی روز قدس در بیش از صد کشور، از جلوه‌های جاذبه امام خمینی است

 رهبر انقلاب اسلامی در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی: جاذبه‌ی امام را چند روز قبل از این هم در راهپیمایی #روز_قدس مشاهده کردید و همه‌ی دنیا دیدند. چهل سال پیش امام بزرگوار روز قدس را برای دفاع از مسئله ی مهم فلسطین ابداع کرد. چهل سال میگذرد اما روز قدس کهنه نشده است.

 امسال در بیش از صد کشور در روز قدس به یاد امام بزرگوار راهپیمایی شد، در حالی که سیاستهای استکباری آمریکا و حواشی امریکا و دنباله‌روان آمریکا سعیشان این است که مسئله‌ی فلسطین را به دست فراموشی بسپرند؛ میشنوید این خبرهای خباثت آمریکا و خیانت بعضی سران عرب را. در چنین شرایطی عامل نفوذ امام بزرگوار ما باعث میشود که مسئله ی قدس در این بیش از صد کشور مطرح بشود نه به وسیله ی به وسیله‌ی توده‌ی مردم و متن مسلمانها. این نشانه ی جاذبه ی امام است که بعد از سی سال از وفات امام همچنان وجود دارد. هیچ جاذبه ای در دنیا با این نمیتواند برابری کند.

 البته من همینجا فرصت را مغتنم میشمارم و از مردم عزیزمان از اعماق دل #تشکر میکنم به خاطر آن حضور پرشکوه و آبرومند در روز جمعه ی آخر ماه مبارک رمضان در سراسر کشور اجتماعات عظیم مردم وارد میدان شدند. مردم حقیقتا در عمل به توصیه امام کوتاهی نکردند و نمیکنند. 98/3/14

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.