برگه طلایی

#مأموریت | برگه طلایی

 مأموریتی برای درس‌خواندن مفید و با برنامه

اگر همین الآن از پدر و مادرت بپرسی چگونه می‌توانم خوش‌حالتان کنم، بدون درنگ پاسخ می‌دهند: «درس بخوان!» به همین راحتی، تو را با یکی از مهم‌ترین کارهای دنیا آشنا می‌کنند! کاری که اگر قلق و راهش را پیدا کنی، در حین انجامش به‌جای سختی و دشواری، شیرینی و هیجان را می‌چشی! شیرینی و هیجانی که هر بار با دیدن نتیجه کار بر مزه‌اش افزوده می‌شود.

 این را هم بگوییم که حرف ما مربوط به یک درس و رشته خاص نیست. تو می‌توانی به‌راحتی رشته‌ای را که دوست داری انتخاب کنی و درس‌هایش را بخوانی، مهم کیفیت خواندن و فراگیری درس‌هاست. مهم آموختن است! باسوادبودن ِبا کیفیت!

 پس برای مأموریت این دفعه بیا و سراغ یک کار مهم و اساسی برو! اولین قدم برای درس‌خواندن منظم، داشتن برنامه‌ریزی است.

 برای این کار، یک برگه بردار و به چهار قسمت تقسیمش کن:
1️⃣ روز و تاریخ
2️⃣ نام درس
3️⃣ نام فصلی که آن را خیلی خوب بلدی و نیاز به‌مرور مجدد و کوتاه دارد.
4️⃣ نام فصلی که آن را بلد نیستی و باید به‌طور جدی برایش وقت بگذاری و یا از کسی کمک بگیری!

 بعد از پرکردن برنامه هم به‌سرعت به سراغ ستون 4 برو و بعد از فراگیری کامل آن مبحث، بر روی آن یک خط پررنگ بکش تا خیالت راحت شود. برگه برنامه‌ریزی‌ات را هم در جایی نصب کن که مدام جلوی چشمت باشد.

 راستی از برنامه نصب‌شده‌ات بر روی دیوار برای ما هم عکس بفرست تا ما و دوستانت هم برنامه تو را ببینیم و انگیزه‌مان برای درس‌خواندن بالا برود!

 چطوری مأموریت را بارگذاری کنم؟
 مأموریت را که انجام دادی، عکسی از برنامه‌‌ات بگیر و بیا به صفحه «خودم» در #نرم‌افزار_موبایلی نو جوان. حالا یک ➕ کوچک کنار صفحه سمت راست می‌بینی، روی آن کلیک کن. در قسمت موضوع، مأموریت را انتخاب کن و در قسمت بارگذاری، عکست را بارگذاری کن.

 نو جوان؛ انرژی امید ابتکار
 @Nojavan_Khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.