به تو از دور سلام

#فراخوان |‌ به تو از دور سلام

 فراخوان نو+جوان برای آنها که می‌خواهند رنگ و بوی امام رضا(ع) بگیرند

 نشسته است روی مبل و زل زده به صفحه تلویزیون. حواسش اما به معنی کلمه‌ها نیست. لابه‌لای آهی عمیق به حسرت روزهای جوانی‌اش فکر می‌کند که می‌نشست رو به روی آن پنجره طلایی و آنقدر حرف می‌زد، تا سینه‌اش سبک می‌شد اما کو قوت پاهای آن روزگار؟ فکر کن که اگر یکی به او بگوید: امروز از دور به نیابت از شما امین‌الله خواندم و نائب‌الزیاره بودم! چشمانش می‌شود یک کاسه مروارید از اشک‌شوق…

 بی‌لباس مخصوص خادمی و چوب پر و اسپنددان، می‌شود ایستاد رو به سوی ضریح مطهرش و از دور قلبی را با خود همراه کرد. خادم امام بودن که چیزی جز خدمت به زائران دلتنگ و دلباخته نیست. چه فرصتی از این بهتر؟ سالمندی میان دوست و آشنا، بیماری بر بستر رنج یا جوانی که با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند، چشم انتظار یک خبر خوبند.

 چه خوب که در روز میلاد امام رضا (ع) لباس خدمتت را بپوشی و با ما همراه شوی، دو تا پیشنهاد برایت داریم:

 اولی اینکه می‎‌توانی یک زیارت امین‌الله به نیابت از یک سالمند بخوانی و با متنی زیبا در یک کارت پستال دست‌ساز برایش بنویسی: «در روز ولادت امام رضا(ع) یک زیارت از راه دور به شما هدیه شد.» کارت پستال را به او هدیه بده یا عکس آن را در فضای مجازی برایش بفرست.

 دومین پیشنهادمان این‌ است که به مادرت بگو یک پرس بیشتر غذا درست کند و به نیت امام رضا(ع) به یک نفر سالمند در همسایگی‌تان یا یک نفر نیازمند، هدیه کن و رویش بنویس به عشق آقا امام رضا(ع). با هشتگ #به_نیت_امام_رضا از پرس غذا و اتفاقی که کردی، عکس بفرست.

 دوستانت را به فراخوان #به_نیت_امام_رضا دعوت کن.

 اول از همه نسخه 1.21 نرم افزار موبایلی نوجوان را نصب کن. حالا به صفحه «خودم» در #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان برو، یک ➕ کوچک کنار صفحه سمت راست می‌بینی، روی آن کلیک کن. در قسمت موضوع، فراخوان را انتخاب کن و در قسمت بارگذاری عکس و متن مرتبط با فراخوان را بارگذاری کن.

 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
@Nojavan_khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.