بچرخ تا بچرخیم

#فراخوان |‌ بچرخ تا بچرخیم

 فراخوان نو+جوان برای آن‌هایی که می‌خواهند هوای خانه‌شان شاد و باحال شود

 سلام دوست نو+جوان
چرخِ روابط بین اعضای خانواده گاهی خشک می‌شود و خوب نمی‌چرخد. حتماً شما هم می‌دانید چرخی که خشک بچرخد اصطکاکش زیاد می‌شود و صدای قِژ قِژ می‌دهد و از آن دود بلند می‌شود. حتی ممکن است از کار بیفتد. فکر می‌کنید چاره کار چیست؟ اگر از مهربانی، تقسیم کار و برنامه‌های مشترک و دسته‌جمعی برای روغن‌کاری بین چرخ‌های روابط‌مان استفاده کنیم، دیگر گرفتار اصطکاک و دود و از کار افتادن نمی‌شویم. روغن این چرخ‌ها در هر خانه و برای هرکدام از اعضای خانواده فرق می‌کند. مثلاً در خانه ما یکی از این روش‌ها چای عصرانه دورهمی است که کنارش بازی گل یا پوچ دسته‌جمعی حال و هوای همه‌مان را عوض می‌کند.

 اگر می‌خواهید چرخ‌های روابط خانوادگی‌تان نرم بچرخند و یک خانه امن، باصفا و شاد داشته باشید، از همان‌هایی که می‌گوییم: هیچ جایی خانه خود آدم نمی‌شود! با ما همراه شوید:
 اسم اعضای خانوادتان را بنویسید، مثلاً مامان، بابا و…
 حالا به ویژگی‌های شخصیتی‌شان فکر کنید و با توجه به آن چند کار برای بهتر شدن رابطه‌تان بنویسید. کاری که هم خودتان دوستش داشته باشید و هم مامان یا بابا. مثلاً بنویسید: «روزی نیم ساعت با بابا کتاب بخوانم.»
دست به کار شوید و برای نرم شدن چرخِ رابطه‌تان با اعضای خانواده یکی از این کارها را وظیفه خودتان بدانید و مدتی آن را انجام بدهید.
 کارهایی که تصمیم دارید انجام دهید را فهرست کنید و تصویر آن را برای ما بفرستید.
 دوستانتان را با #بچرخ_تا_بچرخیم به این فراخوان دعوت کنید.

 دستورالعمل
 به صفحه «خودم» در #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان بروید، حالا یک ➕ کوچک کنار صفحه سمت راست می‌بینید، روی آن کلیک کنید. در قسمت موضوع، فراخوان را انتخاب کنید و در قسمت بارگذاری عکس، عکستان را بارگذاری کنید.

 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
 @nojavan_khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.