تشییع عجیب شهید سلیمانی و 22 بهمن

 زیربنای فکری نظام اسلامی باید به روز شود و رونق یابد / تشییع عجیب شهید سلیمانی و 22 بهمن متفاوت امسال نشان میدهد مردم انصافا خسته نشده‌اند

 رهبر انقلاب در سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز: دشمن اصلی برای سلطه گر همین زیربنای فکری اسلامی است این زیربنا از اسلام گرفته شده در بیانات امام به طور مبسوط این زیربنا توضیح داده شده.

نیروهای فکری نظام اسلامی روز به روز بایستی این زیربنای فکر را رونق بدهند. مسائل جدیدی پیش می آید، پاسخهای جدیدی لازم دارد. این پاسخها را در اختیار جویندگان و پویندگان و جوانان بگذارند.

این زیربنای فکری لازم است اما در مقام عمل هم یک چیزهایی لازم است. در مقام عمل چی لازم است؟ نترسیدن، خسته نشدن، ناامید نشدن، تنبلی نکردن، ندانسته در نقشه دشمن وارد نشدن و به او کمک نکردن. اینها در عمل لازم است. در جای خود هم آماده فداکاری بودن. باید فداکاری کرد باید جان را به کف دست گرفت… مثل شهید سلیمانی، جان را کف دستش گرفته بود و وارد میدان های گوناگون، و دیگر شهدای عزیز مثل همین شهید باکری خودتان.

البته ملت ایران خوشبختانه از این خصوصیات برخوردارند. انصافا ملت ایران خسته نشده‌اند که خب شما نمونه‌هایش را دیدید. در این تشییع جنازه‌های عجیب شهید سلیمانی، بعد هم در 22 بهمن امسال با این شرایط کرونایی با ابتکار جدید چطور وارد میدان شدند و نگذاشتند 22 بهمن تعطیل شود.

#بسته_خبری

 @khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.