تقدیر رهبر انقلاب از رونق سنت «افطاری ساده» و کمک چندمیلیاردی مردم 

 تقدیر رهبر انقلاب از رونق سنت «افطاری ساده» و کمک چندمیلیاردی مردم به فراخوانی در این زمینه
 مردم و مسئولان سیل‌زده‌ها را فراموش نکنند

 رهبر انقلاب، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر:

?️ روی دیگر ماه رمضان امسال و همه سال، روی کمک به مردم و گرایش مردمی است که بحمدالله روزبه‌روز در کشور رو به افزایش است.

?️ افطاری‌های ساده که توصیه شده بود، بحمدالله مردم اقبال کردند؛ در مساجد، حسینیه‌ها، خیابانها، کوچه‌ها و میدانهای بزرگ شهر، سفره‌های افطار را پهن کردند و مردم شرکت کردند؛ افراد گوناگون حتی کسانی که بضاعت کمی داشتند، توانستند در این افطاری‌های عمومی و دسته‌جمعی شرکت کنند.

?️ بعد هم در یک جایی #فراخوان افطار داده شد، مردم استقبال کردند و برای افطار کمک کردند؛ #میلیاردها برای افطار جمع شد و در راه افطار صرف شد.
اینها کارهای بزرگی است که بحمدالله در میان مردم ما به‌صورت عادات اسلامی مبارک، رو به توسعه است.

 همچنین کمک رمضانی مردم به سیل‌زده‌ها هم چشمگیر بود؛ من همین‌جا عرض بکنم، هم به همه‌ی آحاد برادران و خواهرانمان در سراسر کشور و هم بخصوص به مسئولین محترم، که مبادا مسئله‌ی سیل‌زده‌ها را به دست فراموشی بسپرید.

 مسائل سیل‌زده‌ها مسائل مهمی است. دنباله‌ی این مسائل را با #جدیت باید گرفت و مشکلاتشان را با جدیت تمام باید حل کرد؛ بخصوص در مناطقی مثل خوزستان که هوا رو به گرمی است و گرمای هوا در این فصل و فصلهای آینده، طاقت‌فرسا است. یکی از کارهای فوری ما این قضیه است. 98/3/15

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.