ثمره مقاومت؛ فلسطین قوی 1

 #سخن_هفته | ثمره مقاومت؛ فلسطین قوی

چگونه عملیات اخیر جوانان غیور و هوشـمند فلسـطینی در ” طوفان الاقصی ” یک شکسـت غیرقابل ‌ترمیم برای رژیم صهیونیسـتی رقم زد؟

🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: حامیان رژیم غاصب و آنهایی که میگویند «کار فلسطینی‌ها ناشی از  غیرفلسطینی‌ها است» ملّت فلسطین را نشناخته‌اند و دست‌کم گرفته‌اند؛ اینجا هم محاسبه‌ی غلط میکنند.

🔸صبح روز ۱۵ مهرماه (هفت اکتبر) طوفانی در فلسطین اشغالی به پا شد که پایه‌های سست رژیم جعلی صهیونیستی را لرزاند؛ عملیات تاریخی با نام «طوفان الاقصی» که به‌زعم دوستان و دشمنان صهیونیست‌ها، بزرگ‌ترین ضربه را به اعتبار و حیثیت و امنیت رژیم اشغالگر قدس در طول موجودیت ننگین ۷۵ ساله‌اش وارد کرد. جوانان دلیر  حماس و رزمندگان فلسطینی، با انجام یک عملیات پیچیده و در ابعاد مختلف هوایی و زمینی توانستند به قلب سرزمین‌های اشغالی بزنند و هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم بشکنند؛ عملیاتی پیش دستانه که ضربه‌های جبران‌ناپذیری به آنها وارد کرد: «این زلزله‌ی ویرانگر توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی حاکمیّت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکان‌پذیر نیست.» ۱۴۰۲/۷/۱۸

🔸"طوفان الاقصی” و پایان افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی

 در طول سال‌های گذشته، غرب علی الخصوص آمریکا، بهترین تسلیحات و مهمات زرادخانه‌های خود را به اسرائیل داده و به بهترین فناوری‌های الکترونیکی مجهز کرده بود و از سوی دیگر رسانه‌های غربی با تبلیغات گسترده، تصویری غیر قابل شکست برای ارتش صهیونیستی ساخته بودند. همچنین کابینه نتانیاهو و شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) همواره با پروپاگاندا و تبلیغات فراوان، سعی در القای برخورداری از زبده‌ترین جاسوسان و پیشرفته‌ترین سرویس‌های اطلاعاتی را داشتند. تبلیغات رسانه‌ای این انگاره را ایجاد کرده بود که این ارتش با این سازوبرگ نظامی و ادوات و تجهیزات اطلاعاتی و با حمایت تسلیحاتی و مالی غرب، باخت نخواهد داد! “طوفان الاقصی” اما این تصویر دروغین از ارتش خیالی صهیونیست‌ها را به یکباره برهم زد؛ عملیاتی چندوجهی و سریع که تنها در ۲۰ دقیقه، نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی را با بیش از ۵ هزار موشک هدف قرار داد. همچنین پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع در مناطق اشغالی را هدف قرار دادند.  کشته‌شدن سربازان در دیوار حائل، عبور رزمندگان فلسطینی از حریم زمینی و هوایی مرزها، غنیمت گرفته‌شدن ماشین و حتی تانک‌های اسرائیلی در پاسگاه‌ها، فرار صهیونیست‌ها با لباس‌شخصی، به دست‌گرفتن گذرگاه‌ها و حداقل سه شهرک در عرض ۵ ساعت همگی نشان از رعایت اصل غافلگیری و شُوکه شدن صهیونیست‌ها دارد. فرودآمدن نیروهای حماس با گلایدر از هوا در شهرک‌های نزدیک  غزه و هم‌زمان ورود زمینی نیروها با موتورسیکلت به این مناطق، عملیاتی نیست که ظرف یک شب یا حتی چند هفته طرح‌ریزی شده باشد. برنامه‌ریزی هوشمندانه فلسطینی‌ها و مجاهدت جوانان جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی را در برابر یک شکست اطلاعاتی و امنیتی سخت قرار داد و “شکست‌ناپذیری” را از افسانه به طنز تبدیل کرد.

بر اساس آنچه گردان‌های القسام اعلام کردند تعداد اسرای صهیونیست‌ها چندین برابر آن چیزی است که نتانیاهو تصور می‌کند و با این شکست بزرگ، بدون شک رژیم صهیونیستی دیگر نخواهد توانست همانند گذشته به جایگاه ویژه ارتش، مهارت خلبانان و فرماندهان نظامی، ساختار امنیتی، تجهیزات راداری و مخابراتی و به سامانه‌های پدافندی همانند گنبد آهنین و فلاخن داوود و… تفاخر کند و این شکست سنگین، در تاریخ این  منطقه باقی خواهد ماند.  “طوفان الاقصی” حالا شیشه عمر اسرائیل را شکسته است؛ شکستی غیرقابل‌ترمیم که رژیم صهیونیستی را بیشتر از گذشته، در تأمین امنیت خویش ناتوان نشان داده و یک افتضاح اطلاعاتی و شکست نظامی بزرگ را در کارنامه این رژیم اشغالگر ثبت کرده است. افتضاحی که این رژیم غاصب با بمباران وسیع مردم بی‌پناه غزه و جنایات جنگی علیه زنان و کودکان مظلوم فلسطینی، سعی کرده بر آن سرپوش بگذارد!

 ادامه دارد …

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.