جنگ‌ترکیبی اخیر

 روایت امروز رهبر انقلاب؛

دشمن در جنگ‌ترکیبی اخیر چه کرد؟ 

 رهبر انقلاب، در حرم مطهر رضوی: در جنگ ترکیبی، دشمن از رسانه استفاده میکند، از عامل فرهنگی استفاده میکند، از عامل امنیّتی استفاده میکند، از نفوذ استفاده میکند، از عامل اقتصادی استفاده میکند، از همه‌ی این عوامل استفاده میکند برای اینکه ملّت را در محاصره قرار بدهد، برای اینکه ملّت را دچار یأس کند، از نیروی خودش ملّت را غافل کند.

🔹 سعی میکنند ملّت را از راه‌های اطّلاع‌رسانی جدا کنند. مردم را بدبین میکنند: به رادیو و تلویزیون گوش ندهید، خبرهایش خلاف واقع است. به گزارش مسئولین توجّه نکنید، گزارششان خلاف واقع است. به حرفهای رهبری گوش نکنید، حرفهای رهبری تکراری است؛ تکراری است؟ سالها است که جبهه‌ی دشمن با صدای بلند اعلام میکند که میخواهیم جمهوری اسلامی را به زانو دربیاوریم، رهبری در مقابل میگوید غلط میکنید. این تکرار نیست، این تکرار نیست، این استقامت است.

🔹 خدای متعال به ما دستور داده است «فَاستَقِم کَما اُمِرتَ وَ مَن تابَ مَعَک»؛ این استقامت است. بحمداللّه مردم بیدارند، مردم ایستاده‌اند، مردم در صحنه‌اند؛ این را در سالهای متمادی، مردم عزیزمان نشان داده‌اند.

🔹 ملّت ایران به همه‌ی کسانی که در اغتشاشات اخیر تحریک کردند یا از اغتشاشات حمایت کردند، سیلی زد. به حول و قوّه‌ی الهی، به حول و قوّه‌ی الهی، در آینده هم ملّت ایران به دشمنانش سیلی خواهد زد. 1402/1/1

 #بسته_خبری

 Farsi.Khamenei.ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.