جنگ روایت‌ها

 دشمن در «جنگ روایت‌ها» اوج‌ها را انکار میکند / میخواهند مردم را از استکبار بترسانند

🔻 رهبر انقلاب، در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس: دشمن سعیش این است که در همین مسئله‌ی روایت، نقطه‌ی مقابل حقیقت عمل بکند. فرازها و اوج‌ها را انکار میکند دشمن. اگر یک مورد، یک حضیضی وجود داشته، آن را بزرگ میکند؛ این کار دشمن است بدون شک. سعی میکنند با تبلیغات، با فعّالیّتهای رسانه‌‌ای، هیبت و شوکت استکبار را به رخ جوانها بکشند؛ زرق و برق آنها را در چشم اینها جلوه بدهند؛ تلخی‌ها و تاریکی‌ آنها را پنهان کنند و در نقطه‌ی مقابل، اوج و اهمّیّت و فیض ناشی از دفاع مقدّس و مسائل حول و حوش آن را پنهان کنند؛ میخواهند مردم را بترسانند از آنها.

🔺  وقتی که دشمن در چشم یک مخاطبین ملّتهای دیگر مثل ملّت ما وقتی زرق و برق دشمن جلوه میکند، وقتی هیبت و شوکت دروغین دشمن به رخ چشمها کشیده میشود، نتیجه‌اش در میدان سیاسی ترس است، ترس از دشمن است، در میدان فرهنگی، خضوع در مقابل دشمن و خودکم‌بینی در مقابل دشمن است. لذاست که این کار روایت، کار بسیار مهمّی است. ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

 #بسته_خبری

Farsi.Khamenei.ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.