حجت‌الاسلام خطیب

 در گفت‌وگوی اختصاصی وزیر اطلاعات با رسانه KHAMENEI.IR مطرح شد:

 عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان خنثی شد/سرویس‌های جاسوسی دشمن به‌صورت لحظه‌ای به «نارسانه‌»های فارسی‌زبان خبر و تصویر می‌دادند 

 حجت‌الاسلام خطیب:

عوامل اجرایی جنگ شناختی علیه ایران عمدتاً از بین اعضای گروهک‌های مختلف، فرقه‌ها و گروه‌های منحرف عقیدتی و جنسی، برخی ایرانیان ناراضی، بعضی افراد دارای مشکلات و آسیب‌های حاد اجتماعی و خانوادگی انتخاب می‌شوند.

🔹 سرویس‌هاس جاسوسی دشمن به‌صورت لحظه‌ی به «نارسانه‌»های فارسی‌زبان خبر و تصویر می‌دادند و این شبکه‌ها اغتشاشگران را در صحنه هدایت می‌کردند که در لحظه کجا تجمع کنند و چگونه با نیروها درگیر شوند.

🔹 این اغتشاشات بیش از آن‌که اعتراض مردمی باشد، در فضای مجازی جریان دارد و به همین جهت آن را «بزرگترین عملیات تأثیرگذاری» می‌نامیم.

🔹 دشمن برای انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان برنامه‌ریزی کرده بود که خنثی شد.

 در اغتشاشات، حدود ۱۰۰ عنصر وابسته به منافقین و بیش از ۱۵۰ عنصر گروهکهای تروریستی دستگیر شده‌اند

🔹 سرنوشت ما و دیگر کشورهای منطقه مثل سعودی به دلیل همجواری، به هم گره خورده است. هرگونه بی‌ثباتی در کشورهای منطقه تسری‌یابنده است. بی‌تردید، اگر اراده ایران بر مجازات این کشورها باشد، آنها روی ثبات را نخواهند دید. هیچ تضمینی برای تداوم صبر راهبردی جمهوری اسلامی در صورت تداوم دشمنی وجود ندارد.

 🔹 دشمن ‌دنبال «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقا طبق مدلی که در سوریه، عراق، لیبی، افغانستان و یمن اجرا کردند.

🔹 آمریکا برخی گروه‌های تروریستی را با شبکه اینترنشنال هماهنگ میکرد و عملا سازمان تروریستی اینترنشنال را شکل داده است.

 طبق آخرین آمار، در اغتشاشات، حدود ۱۰۰ عنصر وابسته به منافقین و بیش از ۱۵۰ عنصر گروهکهای تروریستی دستگیر شده‌اند.

پیش‌بینی می‌شد که در بازه زمانی اوائل مهر اقداماتی صورت گیرد / قبل از شروع آشوب‌ها تعدادی از افسران اطلاعاتی بیگانه از جمله مأموران دستگاه فرانسه را دستگیر کردیم

🔹در تاریخ ۱۰۰سال اخیر ایران اساسا تحولات بنیادین سیاسی به مسئله امنیت گره خورده است. انقراض قاجار، سرکار آوردن و سقوط رضاخان و  روی کار آمدن فرزند پهلوی مرتبط با مسئله تأمین امنیت کشور بود.

🔹گزارش‌های متعددی مبنی بر ارتباط‌گیری افسران اطلاعاتی با گروه‌های مختلف خائنان داخلی در پوششهای مختلف داشتیم.

🔹پیش‌بینی می‌شد که در بازه زمانی اوائل مهر اقداماتی صورت گیرد.

🔹 قبل از شروع آشوب‌ها به افسران اطلاعاتی بیگانه از جمله مأموران دستگاه فرانسه به صورت مستقیم رسیدیم و تعدادی از آنها را دستگیر کردیم.

 شبکه‌های اجتماعی آمریکایی، نقشی حیاتی در هسته مرکزی نبرد هیبریدی ایفا میکنند. پلتفرم‌های ارتباطی مجازی اکنون تبدیل به قسمتی از استراتژی جنگی شده‌اند نه تنها به‌منظور هدایت اغتشاشات و جمع‌آوری اطلاعات، بلکه مهم‌تر از آن با هدف تأثیرگذاری بر اعتقادات مخاطبین.

 متن کامل گفت‌وگو: https://khl.ink/f/51290

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.