خیالهای باطل دشمن در اغتشاشهای اخیر

 روایت رهبر انقلاب از خیالهای باطل دشمن در اغتشاشهای اخیر که موجب شکستشان شد

 رهبر انقلاب: من دو سه مورد از غلط بودن محاسبه‌ی دشمن را در قضایای اخیر میگویم.

خیال میکرد ملت ایران به خاطر مشکلات اقتصادی ــ که وجود دارد ــ با نقشه‌ی براندازی و تجزیه‌طلبی دشمن همراهی خواهد کرد. یک محاسبه است دیگر، این محاسبه غلط بود. 

خیال میکرد با فحش و بددهنی و اهانتهای گوناگون میتواند مسئولین کشور را از میدان خارج کند، منفعل کند. وقتی که یک خرده بدگویی شد، هتاکی شد بعضی‌ها منفعل میشوند دیگر. محاسبه‌ی غلطی بود. 

خیال کردند با وسوسه‌ها و هیاهوها میتوانند مسئولان سطح بالای کشور را دچار اختلاف نظر کنند؛ یکی بگوید این کار را بکنیم، یکی بگوید نکنیم. بینشان اختلاف بیفتد. محاسبه‌ی غلطی بود. 

خیال میکردند که میتوانند با دلارهای فلان مزدور آمریکا ــ دلارهای نفتی ــ اراده‌ی جمهوری اسلامی را تحت تأثیر قرار بدهند؛ اشتباه کردند. 

خیال میکردند با اینکه تشویق کنند چند تا عنصر خودفروخته را که بروند پناهنده بشوند و علیه کشور خودشان لجن‌پراکنی کنند این موجب میشود جوانهای ما ناامید بشوند، اشتباه کردند، کسی به آنها اعتنایی نکرد.

این محاسبات دشمن بود، محاسبات غلطی بود. چهل سال است که دشمن با انواع طرق علیه نظام جمهوری اسلامی تلاش میکند و چون محاسباتش غلط بوده و غلط هست شکست خورده، تا حالا شکست خورده، در این قضیه هم شکست خورد، در آینده هم هر وقت اقدام کند شکست خواهد خورد.۱۴۰۱/۱۰/۲۲

 #بسته_خبری | #دیدار_مداحان

Farsi.Khamenei.ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.