دختران حاج قاسم

#گزارش | دختران حاج قاسم

گزارشی از همایشی دخترانه که میزبانش دختران شهدای مدافع حرم بودند

حاج قاسم می‌گفت تمام دختران ایران، دختران من هستند

 چند روزی بود که دختران مشهدی زمزمه‌هایی به گوششان رسیده و خود را برای یک اتفاق خوب آماده می‌کردند. یکی‌یکی دعوت‌نامه شرکت در مراسمی را می‌گرفتند که با دیدن نام آن دلشان تکان می‌خورد. اسم همایش «دختران حاج قاسم» بود و همین نام کفایت می‌کرد که جمعیت دختران را صبح روز پنجشنبه به سالن صبا بکشاند. این مراسم، دخترانی از سراسر جبهه مقاومت را به مشهد، شهر امام رضا (علیه‌السلام)، دعوت کرده بود، دخترانی از کشورهای لبنان، عراق، یمن، بحرین و دختر رهبر شیعیان نیجریه؛ شیخ زکزاکی.
وقتی رسیدم خانواده شهید محرابی به استقبال آمدند و من خیره به‌صف طولانی دخترانی که پذیرش می‌شدند به جاذبه این اسم فکر می‌کردم، به کشش نام «حاج قاسم».

 دیوارِ دل نوشته‌های دختران هم در این برنامه شامل دست‌نوشته‌هایی از جنس یادگاری، عهد و پیمان جدید با سردار و التماس دعا بود. در پایان مراسم، جمعیتی که در سالن حضور داشتند همراه با دختر شهید عطایی پیمان‌نامه شهدا را خوانده و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و حرف پایانی‌شان این بود: «ما دختران سردار شهادت و رشادت با تأسی از پدرانمان محکم‌تر و مقاوم‌تر از قبل با شعار مرگ بر آمریکا یادآور می‌شویم که همیشه آمریکا دشمن ماست و ما با دولت‌مردان آن‌ها خصومتی پایان‌ناپذیر داریم. ما زینب‌های مقاوم مقاومت هستیم.»

 برای خواندن متن کامل به سایت یا #نرم_افزار_موبایلی نو+جوان مراجعه کنید ?

http://nojavan.khamenei.ir/showContent?text&ctyu=16147

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.