در زمین شیطان

 در زمین شیطان
 سخن هفته شماره 138 نشریه خط حزب‌الله

 با حمله‌ی آمریکا به افغانستان، عده‌ای از سیاسیون و جریان‌های سیاسی، با این تحلیل اشتباه که بعد از افغانستان، نوبت حمله‌ی آمریکا به ایران است، در موضع #ترس و #انفعال قرار گرفتند. در چنین شرایطی بود که 135 نفر از نمایندگان #مجلس_ششم، در نامه‌ای خطاب به رهبر انقلاب نوشتند: «با این حال و روز کشور، فرصت چندانی باقی نمانده است… اگر جام زهری باید نوشید قبل از آنکه کیان نظام و مهمتر از آن، استقلال و تمامیت ارضی کشور در مخاطره قرار گیرد باید نوشیده شود.» حالا 16 سال از آن روزها می‌گذرد و برخلاف تصور این افراد، آمریکا تا به امروز، جرأت حمله کردن به ایران را به خود نداده است.

 16 سال بعد از آن روزها، عده‌ای دیگر از فعالین سیاسی از موضع #ترس و #انفعال، باز هم دست به نگارش نامه‌ای خطاب به مسئولان نظام زده و درحالی‌که آمریکا در رفتاری خلاف همه‌ی قواعد و قوانین بین‌المللی، به‌صورت یکجانبه از #برجام خارج شده است، خواهان «#مذاکره_مستقیم و بدون هیچ پیش شرطی» با آمریکا شده‌اند.

 می‌گویند ترس برادر مرگ است و #شیطان هم دقیقا یکی از راهکارهایش برای تسلط بر انسان، همین ترس است. 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، 16 سال هم از نامه‌ی مرعوبانه‌ی نمایندگان مجلس ششم می‌گذرد، در این دوران رؤسای جمهور زیادی در آمریکا آمده و ایران را تهدید و ترسانده‌اند، حالا اما آنها رفته و این ایران است که نه تنها هر روز بر #اقتدارش افزوده شده و همچنان پابرجاست، بلکه توانسته است سیاست‌های آمریکا در منطقه را با #شکست مواجه کرده و آن را از عراق و سوریه و لبنان و… خارج کند.

 واقعیت قضیه همان است که #رابرت_فورد، آخرین سفیر واشنگتن در دمشق ساعتی پس از شلیک موشک‌های #سپاه به مقرهای #داعش، در گفت‌وگو با روزنامه‌ی سعودی الشرق‌الاوسط آن را بیان کرد: “آمریکایی‌ها بزودی خواهند فهمید که توان نظامی ایستادن مقابل ایران را ندارند. جمهوری اسلامی آمریکایی‌ها را مجبور خواهد کرد که از سوریه #عقب‌نشینی کنند؛ همان‌گونه که از بیروت در سال 1983 و از عراق در سال‌های اخیر عقب‌نشینی کردند… #ترامپ نمی‌داند که بازی تمام شده است و بسیار دیر کرده ‌است.”

??

 آنچه حزب‌اللهی‌ها باید بدانند 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.