در مدار فرماندهی

 #تحلیل_و_تبیین | در مدار فرماندهی

 سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران در گفتگو با رسانه KHAMENEI.IR

🔹 شاید در ابتدا این تصور وجود داشت که حضور تعدادی از برادران افغانستانی‌ در میدان سوریه، تنها یک دلگرمی برای دیگر رزمندگان خواهد بود و از سوی برخی نگاه راهبردی به حضور آنها وجود نداشت. اما در همان چند هفته اول با حضور این عزیزان در میدان نبرد ورق برگشت. پیروزی‌های متعدد در میادین مختلف و سخت با سخت‌کوشی و قناعت، شجاعت و دلاورمردی، تیزهوشی و قدرت یادگیری تخصصات نظامی باعث شد که نیروهای افغانستانی فاطمیون به یکی از بازوهای اصلی محور و‌ جریان مقاومت تبدیل شوند.

🔹 شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده میدانی محور مقاومت نگاه ویژه‌ای به عزیزان فاطمیون داشتند. این عزیزان هم خیلی زود در مدار فرماندهی محور مقاومت قرار گرفته و‌ به یکی از بازوهای اصلی مشورتی و عملیاتی شهید سلیمانی تبدیل شدند.

🔹 حاج قاسم در طراحی اکثر عملیات‌ها در میدان مقاومت، فرماندهان فاطمیون را دخیل می‌کرد و از توان و قدرت این نیروی جدید محور مقاومت بهره می‌جست. به لحاظ معنوی نیز ایشان دلبستگی عجیبی به فرماندهان و نیروهای افغانستانی پیدا کرده و در زمان حضورشان در میدان حتما زمان ویژه‌ای را به سرکشی و ملاقات با رزمندگان فاطمیون اختصاص می‌دادند.

🔹 این نکته هم نباید فراموش شود که شهید سلیمانی شخصاً موضوعات مربوط به فاطمیون، چه در میدان و‌ چه در عقبه را پیگیری می‌کردند و با حساسیت به دنبال رفع مشکلات این عزیزان بودند.

 ادامه مطلب

 khl.ink/f/52804

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.