درباره‌ی مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم


 درباره‌ی مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم

 رهبر انقلاب، عصر روز چهارشنبه در دیدار رمضانی جمعی از #اساتید دانشگاه:

 حرفی درباره‌ی جنجال مذاکره که حالا خارجی‌ها و روزنامه‌ها و تبلیغاتچی‌ها میگویند؛

 مقصود آنها از برگشتن به میز مذاکره، مطلق «مذاکره» نیست؛ بلکه «مذاکره با آمریکا» است؛ وَالّا ما که با مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها مشکلی نداریم.
در مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها هم مسئله‌مان تعیین موضوع است.

 ما درباره‌ی مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره‌ی توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم. معنی مذاکره در این مسئله، معامله است؛ یعنی از توانایی دفاعی‌تان کوتاه بیایید.

 مذاکره درباره‌ی این‌جور مسائل، دو کلمه است: آنها میگویند این را میخواهیم، ما میگوییم نه!

 مثل قضیه‌ی آن #خواستگاری که از او پرسیدند چه شد؟ گفت همه چیز پیش رفته غیر از دو چیز: ما میگوییم دختر شما را میخواهیم و آنها میگویند غلط میکنید!
 فشار می‌آورند تا طرف خسته شود و بعد میگویند حالا مذاکره کنیم. این #مذاکره_مکمل_فشار_است و برای آن است که محصول فشارها نقد شود. فشار می‌آورند و بعد میگویند حالا مذاکره کنیم؛ #مذاکره این است. راهبردشان مذاکره نیست؛ فشار است. مذاکره یک ذیلی است در راهبرد فشار.

 راه مقابله هم این است که طرف مقابلشان، از #ابزار_فشار خود استفاده کند تا فشار روی خود را کم کند. اما اگر چنانچه #فریب دعوت به مذاکره را بخورد و بگوید پس احتیاجی به استفاده از اهرمهای فشار من نیست، آن‌وقت لغزیده و رفته و این یعنی #باخت_قطعی. 98/3/8 ‌

#ریحانه پس از هر دیدار رهبر انقلاب، بخش‌های مهم سخنان ایشان را برای خانم‌های محترم عضو کانال با هشتگ #روایت_دیدار بازنشر می‌کند.

 @Khamenei_Reyhaneh

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.