دستتو بده به‌دستم

#ماموریت |‌ دستتو بده به‌دستم

 مأموریت نو+جوان برای آن‌ها که قرار است سرباز میدان مبارزه باشند

 تصور کنید دشمن حمله کرده است و با تمام قوا دارد پیش می‌آید. عده‌ای لباس رزم پوشیده‌اند و شده‌اند سرباز این میدان. مثل همه جنگ‌های ناعادلانه، عده‌ای جانشان را از دست می‌دهند و عده‌ای مالشان را. ترکش‌های این جنگ به زندگی عده‌ای دیگر هم اصابت کرده و زندگیشان را تعطیل کرده است. تنها در میدان مبارزه نمی‌توان پیروزِ جنگ شد، بلکه باید با تمام قوا و همراه با پشتیبانی‌های پشت جبهه پیروز شد.

 این روزها که کرونا دشمن است و کادر پزشکی و درمانی کشور در میدان مبارزه، مردمی هم هستند که پشت این جبهه، دوباره دارند کاری می‌کنند کارستان؛ برای آن‌هایی که زندگی و کسب و کارشان تعطیل شده است. کرونا، ناجوانمردانه پدرانی را از کار بیکار کرده است و ما قرار است جوانمردانه سرباز پشت جبهه باشیم.

 آقا فرمودند:«چه خوب است یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا؛ که این اگر اتفاق بیفتد خاطره خوشی را در ذهن‌ها از امسال خواهد گذاشت.»
حالا ما نوجوان ها قرار است این اتفاق و خاطره خوش را رقم بزنیم. قرار است هر کدام‌مان بشویم یک سرباز در این میدان مبارزه و به یاری مردمانی برویم که امروز به کمک‌مان نیاز دارند. ما نوجوان‌ها قرار است هر کدام بشویم سفیر یک خانواده و بخشی از مایحتاج یک خانواده را تامین کنیم. پس در این ماموریت با ما همراه شوید:
 با اعضای خانواده‌تان یک لیست از لوازم مورد نیاز ماهانه خانه را تهیه کنید.
 غیرضروری‌هایش را خط بزنید و از پدر و مادرتان بخواهید از تعدادی از مایحتاج اصلی و ضروری خانه دو تا تهیه کنند. (از یک قلم ضروری تا هر تعداد که می‌توانید) یکی برای خودتان و یکی برای خانواده‌ای که قرار است سفیر مهربانی‌شان باشید.
 مایحتاج را بسته‌بندی کرده و به خانواده‌ای که شناسایی کرده‌اید برسانید.
 از لیست و بسته‌بندی زیبایتان برای ما عکس بگیرید و ارسال کنید.
 دوستانتان را به این ماموریت و #کمک_مومنانه دعوت کنید.

 دستورالعمل
 به صفحه «خودم» در نرم‌افزارموبایلی نو+جوان برو، حالا یک ➕ کوچک کنار صفحه سمت راست می‌بینی، روی آن کلیک کن. در قسمت موضوع، فراخوان را انتخاب کن و در قسمت بارگذاری عکس، عکست را بارگذاری کن و در قسمت متن از هشتگ #رزمایش_همدلی و #مواسات استفاده کن.

 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
 @nojavan_khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.