دستور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مسئولان

 دستور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مسئولان:
 پیگیری جدی همه اقدامات لازم تا رفع مشکلات و آلام مردم ادامه یابد
‌‌
 رهبر انقلاب در جلسه ویژه اقدامات و امدادرسانی‌ها به استان‌های سیل‌زده کشور: ‌‌
 خدمات‌رسانی، هماهنگی بخش‌های مختلف، و شور و شوق کمک‌رسانی و روحیه‌ی بسیج‌شوندگی در مردم، در حادثه اخیر سیل در چند استان، بسیار برجسته بود.
‌‌
 باید همه تصمیم‌ها و اقداماتی که لازم است صورت پذیرد به صورت جدی پیگیری شود و تا رفع مشکلات و آلام مردم آسیب‌دیده ادامه یابد.
‌‌
 در این جلسه، #مسئولان_اجرایی و #نظامی در خصوص آخرین وضعیت مناطق آسیب‌دیده از #سیل و اقدامات انجام شده برای اسکان سیل‌زدگان، رسیدگی به مشکلات مردم و تصمیم‌های اتخاذ شده به منظور جبران خسارات در بخش‌های مسکن، کشاورزی، دامداری، زیرساخت‌ها و همچنین روند کنترل شرایط روزهای آینده گزارش دادند. 98/1/13
‌‌  

باید از قبل پیش‌بینی این ویرانی‌ها و خسارات می‌شد و پیشگیری صورت میگرفت

 جدای از خسارات، موضوع صدمات روحی و روانی ناشی از حوادثی همچون سیل، بلندمدت و تأثیرگذار است، بنابراین باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و آینده‌نگری شود که صدمات و خسارات ناشی از اینگونه حوادث به کمترین میزان ممکن برسد.

 ️ «لایروبی رودخانه‌ها»، «لایروبی سدها»، «آزادسازی حریم رودخانه‌ها»، «آبخیزداری» و «حفظ مراتع و جنگل‌ها» از موضوعات بسیار مهم است و این حادثه باید یک #درس_عبرت باشد تا در طرحهای مختلف آینده از جمله سدسازی‌ها، راه‌سازی‌ها، احداث راه آهن، و عمران شهری، همه جوانب مختلف دیده و آینده‌نگری لازم و جامع انجام شود. 98/1/13

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.