دشمن بشر 

غربیها دشمن بشر هستند/ آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان را با شکنجه میکشند آنها متعرض نمیشوند تحریک هم میکنند/ شاعر، نقاش، داستان‌نویس، سینماگر و… بدانند امروز در مقابل تاخت و تاز دشمن قرار داریم

 رهبر انقلاب، شب گذشته در دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی: غربی‌ها اصلا طرف‌دار حقوق بشر نیستند؛ دشمن بشرند! حقوق بشرشان را در داعش دیدیم، داعشی که زنده‌زنده آدمها را آتش میزد یا توی آب غرق میکرد جلوی چشم همه؛ در حمایتشان از منافقین دیدیم؛ در حمایتشان از صدّام دیدیم؛ در غزه داریم می‌بینیم؛ در فلسطین داریم می‌بینیم. اینها حقوق بشر است. در ترورها داریم می‌بینیم؛ در کشتار جوانها اینجا توی خیابانهای تهران می‌بینیم؛ پاک‌ترین جوانهای ما را، مثل آرمان علی‌وردی و روح‌اللّه عجمیان با شکنجه میکشند، آنها مطلقاً متعرّض نمیشوند. تحریک هم میکنند. اصلاً یاد هم میدهند.

🔹 امروز همه باید دشمن را بشناسند. همه باید شیوه‌های دشمن را بشناسند و مقابله کنند. شاعر، نقّاش، داستان‌نویس، سینماگر و … باید بدانند امروز ما در مقابل این غارت دشمن و تاخت و تاز دشمن قرار داریم؛ هم خودشان باید توجّه کنند، صحنه را درست درک کنند، هم به دیگران بایستی بنمایانند؛ منفعل نباید بشوند.

 #بسته_خبری | #دیدار_شاعران

 Farsi.Khamenei.ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.