دلسرد کردن نخبگان در کشور

یک جریانی در کشور نخبگان را از ماندن در ایران دلسرد میکند
 رهبر انقلاب در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی

 ما در بعضی رشته‌های علمی نوپا، در رتبه‌های بالای جهانی هستیم اما این ما را قانع نمیکند و کافی نیست. حرکت علمی در دنیا پُرشتاب است و ما هم از سابق عقب‌ماندگی متراکمی داریم.

یک جریانی در کشور وجود دارد که با پدیده‌ی «جنبش علمی» با بددلی برخورد میکند. این جریان، اصل جنبش علمی را انکار میکند. متأسفانه این حرکت بدخواهانه از داخل دانشگاه انجام میشود.

 کار دیگر این جریان، دلالی نخبگان علمی کشور است. نخبه را از ماندن داخل کشور دلسرد میکنند. وظیفه‌ی وزارت علوم و وزارت بهداشت در برابر این جریان، مراقبت و پاک‌سازی است.

 علم اگر با فرهنگ و مشی فکریِ درست همراه نباشد، خطرناک خواهد شد. برای همین معتقدیم در مجموعه‌های نخبگانی، «دین» و «ملیت» باید بجد دنبال شود. ما باید ایرانی زندگی کنیم و ایرانی فکر کنیم و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را در زمینه‌ی علم هم دنبال کنیم.

#ریحانه پس از هر دیدار رهبر انقلاب، بخش‌های مهم سخنان ایشان را برای خانم‌های محترم عضو کانال با هشتگ #روایت_دیدار بازنشر می‌کند ?

 @Khamenei_Reyhaneh

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.