دلنوشته مهدوی

#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
هنوز هم باورش سخت است؛ باز شدن پای کسی مثلِ من به عرصه کار برای امام زمان…!!
کسی که عمری را به غفلت و نارضایتی از شیعه به دنیا آمدنش سپری کرده…
امروز زندگی ام شبیه یک رؤیاست و نتیجه یادآوریِ دیروز آن تنها خجالت و شرمساریست…

پیش از این، ماجرای حرّ ریاحی در نظرم افسانه ای بیش نبود. اما حالا میفهمم که لطف شما در هر زمان و مکانی به اذن خدا شامل حال همه روسیاهان اُمَّت‌ِتان میشود.

سریعترین کشتی نجات هدایت، هستی ام، جان ناقابلم و پدر و مادرم به فدایتان که به حرمت دعای مادرم، منِ روسیاه را هم پذیرفتید و در تاریکی روزهای گمراهی ام، راه را نشانم دادید؛ نه، اصلا خودتان مرا قدم به قدم تا خیمهٔ امام زمانم همراهی ام کردید.

یااباعبدالله؛ نمی دانم چه سِرّیست که در شب ولادت امام عصر(عج) هم شیعه را به زیارت شما توصیه کرده اند… انگار مسیر یار امام زمان شدن، از مکتب شما میگذرد؛ از شما و یاران با وفایتان…

مولا جان! امشب از دور برایمان أمَّن یُجیبی بخوان و باز شفاعتمان کن که سخت محتاجیم… دستانمان آنقدر خالیست که در شب ولادت امام زمانمان هدیه ای در خور شأنش پیدا نمیکنیم. نمیدانیم ولادتش را جشن بگیریم یا از فراقش شِکوِه و ناله کنیم.

برایمان دعا کنید آقا… دعا کنید که خداوند در راه یاری امام زمانمان، گام هایمان را استوار سازد و دل هایمان را تا ابد، به نور معرفتش زنده بدارد…

#دلنوشته_مهدوی

@Mahdaviat

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.