دهه هشتادی‌های پربرکت

 #مأموریت | دهه هشتادی‌های پربرکت

ماموریت نو+جوان برای همه نوجوانانی که به‌عنوان یک ایرانی می‌خواهند در نظم جدید جهانی نقش داشته باشند

دوست نو+جوانم سلام!

این روزها، روزهای خودِ خودِ خودت است. روزهای نوجوان، روزهای دانش‌آموز! خانواده نو+جوان آمده‌اند تا یک‌صدا به تو بگویند آهای نوجوانِ نو+جوانی روزت مباااااااااااارک!

 تو که یک نوجوان امروزی هستی، یک عنصر بالغ و عاقل! در رابطه با خودت و دنیای اطرافت فکر می‌کنی، مسائل را تحلیل می‌کنی، می‌فهمی و درک می‌کنی؛ تو که قرار است در آینده جهان به‌عنوان یک ایرانی نقش مهمی داشته باشی؛ تو که نوجوانی‌ات با روزگاری گره خورده است که به گفته آقا، نظم جهان در حال تغییر است و همه چشم‌انتظار نظم جدیدی در جهان هستند، نظمی که این‌بار ایران و ایرانی در آن جایگاه ویژه‌ای می‌تواند داشته باشند؛ تو که برکتِ بودن خودت و هم‌نسل‌هایت به‌زودی به چشم همگان خواهد آمد.

اگر می‌خواهی برای حضور پررنگ ایران و ایرانی در نظم جدید جهانی اولین قدم را برداری، در ماموریت #دهه‌_هشتادی_های_پربرکت با نو+جوان همراه شو:

 بیانات آقا در دیدار دانش‌آموزان در تاریخ ۱۱ آبان https://nojavan.khamenei.ir/showContent?meeting&ctyu=22310 را رصد و بررسی کن، از خودت بپرس نقش من به‌عنوان یک دانش‌آموز دهه هشتادی ایرانی در نظم جدید جهانی چه‌چیزی می‌تواند باشد؟ نقشت را در یک جمله روی برگه بنویس و با دهه ‌هشتادی‌های پربرکت در فضای مجازی منتشر کن. از نوشته‌ات عکس بگیر و آن را با دوستانت در نو+جوان به اشتراک بگذار.

چطوری مأموریت را بارگذاری کنم؟

 مأموریت را که انجام دادی، بیا به صفحه «خودم» در #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان. حالا یک ➕ کوچک کنار صفحه سمت راست می‌بینی، روی آن کلیک کن. در قسمت موضوع، مأموریت را انتخاب کن و عکست را بارگذاری کن.

راستی! انجام این ماموریت در #لیگ_پاییزانه امتیاز ویژه دارد.

 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار

 @Nojavan_Khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.