ذوق دارند...

 ذوق دارند…
بندگان ویژه خدا را می‌گویم، آن‌ها از مدت‌ها قبل ماه رجب لحظه شماری می‌کنند برای رسیدن این ماه…

 مثل کودکی که وقتی برای رفتن به مسافرت یا مهمانی روزها را می‌شمرد رو با خودش می‌گوید دو شب دیگر هم بخوابم، دیگر به آن روز می‌رسم!

 اما گاهی بزرگ‌تر هاهم همینگونه منتظرند و ساعت شماری می‌کنند، آن‌ها هم ذوق یک #مهمانی را دارند، اما مهمانی که فراتر از یک دورهمی یکی دو ساعته ساده است…

 در این میان جوان‌ها و نوجوانان بیش‌تر از همه می‌درخشند، خیلی از آن‌ها برنامه ریزی می‌کنند برای سه ماه ویژه‌ای که در پیش دارند و به استقبال این ماه‌ها می‌روند و وقتی این سه ماه می‌گذرد کوله باری از طلاهای ناب را جمع آوری کرده‌اند…

#رجب ، شعبان و رمضان، سه ماهی که پر از گوهرهای ناب است، اما حیف که آدمیزاد محدودیت وقت دارد و اگر نجنبد و دستش را دراز نکند کل این نعمت‌ها را یکجا باخته!

 اما چه طور #برنامه_ریزی کنیم؟ آقا به جوان‌ها در این باره توصیه می‌کنند:

 ای صاحبان دل های بیدار و مخصوصاً ای جوانان! این سه ماه #رجب، شعبان و رمضان را قدر بدانید…

 ماه رجب، ماه مبارکی است؛ ماه توسل و تذکر و توجه و تضرع و استغاثه و محکم کردن پیوند دلهای محتاج و نیازمند ما به ذیل لطف و فضل الهی است.

 این روزها را قدر بدانید. #هر یک روز ماه رجب، یک نعمت خداست.

 در #هر_ساعت از این ساعات، یک انسان اگر هوشمند و #زرنگ و آگاه باشد، میتواند چیزی را به دست بیاورد که در مقابل آن، همه‌ی نعمتهای دنیا پوچ است؛ یعنی میتواند رضا و لطف و عنایت و توجه الهی را به دست آورد.

#بهار_به_توان_بهار 

 @nojavan_khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.