رسانه نوروز و تحول

 #تحلیل_و_تبیین | رسانه نوروز و تحول

نگاهی به نقش رسانه‌ها در حرکت تحولی کشور

رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی ابعاد مختلف مسئله «تحوّل» را تبیین و تأکید کردند: «برای اینکه خواسته‌ها و مطالبات بزرگ تحقّق پیدا بکند، باید با مردم، با صاحبان فکر، با افکار عمومی مردم مطرح بشود.» ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ رسانه‌ها در کنار زمینه‌سازی برای اقدامات تحوّلی و عملیاتی کردن آن‌ها نقش مهم دیگری نیز دارند که عبارت است از امیدآفرینی: «یک توصیه‌ی مهمّ من به همه‌ی کسانی که توانایی سخن گفتن با مردم را دارند و رسانه در اختیارشان است ــ چه در فضای مجازی، چه در مطبوعات، چه در صدا و سیما ــ امیدآفرینی است. دشمن سعی میکند جوانهای ما را ناامید کند؛ ما باید متقابلاً امیدآفرینی کنیم. مسائل امیدزا در کشور کم نیست؛ همینهایی که من گفتم و ده برابر اینها مطلب هست که همه موجب امید است و انسان را امیدوار میکند. همه موظّفند امیدآفرینی کنند؛ این را جدّی بگیرید.» ۱۴۰۲/۰۱/۰۱

رسانه KHAMENEI.IR در یادداشتی به قلم آقای دکتر اکبر نصراللهی، رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی به بررسی ابعاد مسئله تحول و نقش رسانه‌ها در حرکت تحولی کشور و امیدآفرینی در جامعه پرداخته است.

ادامه را بخوانید

https://khl.ink/f/52370

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.