رنجی که بردند، گنجی که مانده

#هفته_دفاع_مقدس

#خواندنی | رنجی که بردند، گنجی که مانده

آیا با پیدا کردن یک گنج زندگی‌تان متحول نخواهد شد؟ گنج می‌تواند بسیاری از مشکلات فعلی و آینده را حل کند. حالا فکر کنید این گنج، بی‌پایان هم باشد، یعنی هر چه ازش بردارید تمام نشود…

⁉️ گنجینه بی پایان مثل چی؟ مثل دفاع مقدس! اما چرا؟

اول از همه باید بدانیم که چگونه یک گنجینه بی‌پایان می‌شود. گنیجنه اگر شامل اجسام مادی مثل جواهرات باشد، نمی‌توان گفت بی‌پایان است، چون بالاخره تمام می‌شود اما اگر گنجینیه‌ای از جنس دیگری باشد که نه تنها کم نشود بلکه به آن اضافه هم بشود، این گنجینه بی‌پایان خواهد شد.

 بیایید یکی از چیز هایی که در گنجینه دفاع مقدس وجود دارد را بررسی کنیم. مثلا تجربه پیروزی در برابر همه جهان!

 این که ما در برابر بیش از بیست کشور ابر قدرت جهان که عراق را حمایت می‌کردند ایستادیم و نه تنها شکست نخوردیم، بلکه پیروز هم شدیم و برخلاف چند قرن گذشته تاریخ ایران، حتی یک سانتی متر از خاک کشورمان کم نشد، یک تجربه است.

 بیایید از این تجربه استفاده کنیم. الان هم در شرایطی هستیم که باز هم بسیاری از ابرقدرت‌های جهان نقشه می‎کشند که ایران را نابود کنند. البته که میدان مبارزه اقتصادی است. حال اگر مثل شرایط دفاع مقدس در میدان باشیم و مبارزه و صبر کنیم نتیجه چه خواهد بود؟
باز هم پیروز خواهیم شد!

 البته این نکته را هم فراموش نکنیم که دیگر نه آن به ظاهر ابرقدرت ها به اندازه زمان دفاع مقدس قدرت دارند نه ما آن‌قدر بی دفاع و ضعیفیم بلکه قدرتمند هم شده‌ایم.

 حالا که از این تجربه استفاده کردیم، از گنجینه دفاع مقدس چیزی کم شد؟ معلوم است که نه.
دفاع مقدس را باید شناخت و از آن استفاده کرد…

#59_67

 نوجوان؛ انرژی امید ابتکار
 @Nojavan_Khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.