سازمانهای مسلّح فلسطینی مقاومت را ادامه خواهند داد

 سازمانهای مسلّح فلسطینی مقاومت را ادامه خواهند داد

 رهبر انقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم: حالا آنها تلاشهایی خواهند کرد برای اینکه این طرح را پیش ببرند. آنها برای اینکه این کار را پیش ببرند به سلاح و پول تکیه میکنند؛ بعضی‌ها را با رشوه، بعضی‌ها را با اسلحه تطمیع میکنند، تهدید میکنند.
علاجش چیست؟ علاج عبارت است از ایستادگی و مقاومت شجاعانه. ملّت فلسطین و عناصر فلسطینی و سازمانهای فلسطینی بایستی با جهاد فداکارانه‌ی خودشان، عرصه را بر دشمن صهیونیست و بر آمریکا تنگ کنند؛ راهش فقط این است. همه ی دنیای اسلام هم باید از اینها کمک کنند و حمایت کنند. همه‌ی ملّتهای مسلمان باید از فلسطینی‌ها پشتیبانی کنند و حمایت کنند. البتّه من عقیده‌ام این است که سازمانهای مسلّح فلسطینی خواهند ایستاد؛ مقاومت را ادامه خواهند داد. راهش مقاومت است.

 این مقاومت خوشبختانه امروز در منطقه‌ی غرب آسیا مخصوص فلسطین نیست؛ در یک دایره‌ی وسیعتری از فلسطین این مقاومت وجود دارد و روزبه‌روز ان‌شاءالله این مقاومت بیشتر خواهد شد. و ما به عنوان نظام جمهوری اسلامی وظیفه ی خودمان را پشتیبانی از گروههای مبارز فلسطینی میدانیم و هر جور بتوانیم، هر مقدار بتوانیم با همه‌ی وجود از آنها پشتیبانی خواهیم کرد.
1398/11/16
 @Khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.