سرمایه یاب

#کارستون | سرمایه یاب 

 قسمت نهم

 بچه ها بالاخره بعد از مدت ها جستجو، شغل مورد علاقه شان را پیدا کرده بودند اما حالا با یک چالش جدید مواجه شده بودند که به نظر جدی می‌آمد.

 شرکت سپهر قصد داشت تولید باغچه شیشه‌ای را دنبال کند اما برای شروع این کار نیاز به سرمایه اولیه داشتند، از طرفی مریم و تمیش هم برای تولید گل نیاز به مواد اولیه ای داشتند تا کسب و کارشان را شروع کنند. حالا سعید و مریم که هر کدام مدیریت تیم خود را به عهده داشتند، بیشتر از همه بچه ها به فکر پیدا کردن راهی برای تامین سرمایه اولیه کارشان بودند.

 سعید و تیمش می‌خواستند در شروع کسب و کارشان کار بزرگی انجام دهند و تعداد زیادی باغچه شیشه‌ای تولید کنند، پس برآورد کرده بودند که حدود ده میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز دارند. اما مریم و تیمش میخواستند از مقدار کم شروع کنند و کم کم کارشان را گسترش دهند، برآورد آن ها برای شروع کارشان حدود یک میلیون تومان بود.

 مبلغ مورد نیاز مریم و تیمش بالا نبود و بچه ها راحت تر راهی پیدا کردند تا این مبلغ را تامین کنند. هر کدام از بچه ها با کمک پس اندازهایشان و پول توجیبی که میگرفتند و بعضی ها هم با قرض گرفتن از پدر یا مادر، 250 هزارتومان جمع کردند که با کمک هر چهار نفرشان به یک میلیون تومان رسید.

 اما قصه برای سعید و تیمش متفاوت بود، ده میلیون تومان مبلغ بالاتری بود اما سعید و تیمش هم اهل عقب کشیدن نبودند…

 اگر می‌خواهید بدونید این ده میلیون جور شد یا نه؛ به سایت نو+جوان ? مراجعه کنید

http://nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=13245

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.