سپاه در همه زمینه‌ها آماده به کار باشد

سپاه در همه زمینه‌ها آماده به کار باشد

 رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه:

آماده‌به‌کاری خودتان را در مواجهه با حوادث بزرگ حفظ کنید. این یکی از خصوصیات سپاه بوده. سپاه از اول که متولد شده، در حوادث بزرگ همیشه در خط مقدم سینه سپر کرده.
در همان دوران اوایل کار که سپاه تازه متولد شده بود، این حوادث گوناگون اطراف کشور، قومیتها و تحریکاتی که میشد، سپاه آنجاها سینه سپر کرد، رفت جلو و آماده‌به‌کاری خودش را نشان داد.

 در طول دوران حیات مبارک امام، مسئله‌ی جنگ تحمیلی پیش آمد، سپاه رفت جلو سینه سپر کرد و آماده‌به‌کاری خودش را از همان روز اول نشان داد.

 در حوادث بعد از رحلت امام، حوادث سیاسی اجتماعی، تحریکات گوناگون، هرجایی که هر حادثه‌ای بوده سپاه نشان داده که آماده‌به‌کار است.

 نمیخواهم بگویم همه‌جا عالی عمل شده اما همه‌جا حضور عالی بوده. این آماده‌به‌کاری باید در همه‌ی بخشها حفظ بشود، نه‌فقط در مسائل امنیتی و نظامی؛ در زمینه‌ی اقتصاد مقاومتی، در زمینه‌ی رونق تولید، کمک به محرومین، کمک به مستضعفین؛ اینها مسائل مهم کشور است.

 سپاه، آماده‌به‌کاری خودش را بایستی حفظ کند؛ هم در زمینه‌ی خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی، هم در زمینه‌ی مقابله با دشمنی‌ها، هم در زمینه‌ی استحکام سازمانی و آمادگی‌های علمی و عملی و آگاهی‌های سیاسی. 98/7/10

 @Khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.