سیل خدمت

 #فراخوان | #سیل_خدمت

فعال و بانشاط به یاری «هر چه بیشتر» مردم سیستان و بلوچستان می‌شتابیم.*

 سلام دوستِ نو+جوان

حالا دیگر حتما خبر دار شده‌ای! چند روزی از بارندگی‌های شدید استان سیستان و بلوچستان می‌گذرد، آب به داخل خانه¬ها رسیده و شدت آب-گرفتگی و سیلاب به قدری بوده که تمام سرمایه یک خانواده را با خودش ببرد و سرپناه گرم‌شان را در فصل سرما ویران کند. آقا در پیام‌شان، از ما مردم هم می‌خواهند که «هرچه بیشتر» به یاری مردم عزیز آن دیار بشتابیم. پس ما هم می‌توانیم با همیاری هم، سیلی راه بیاندازیم. سیلی از کمک و خدمت، آن هم به قدر و قدرتی که بتواند تمام امید یک خانواده را برگرداند و گرمی لبخندها را هم…

دستورالعمل

دوست نو+جوان
برای شرکت در فراخوان #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان می‌توانی به دو روش همراه ما شوی:

1⃣ روش اول: 

- همراه دوستانت صندوقی برای جمع‌آوری کمک به مناطق سیل‌زده بساز و آن را در مدرسه قرار بده. از صندوق و جمع‌آوری کمک‌ها عکس بگیر. فیش پرداختی کمک‌ها به حساب هلال احمر یا کمیته امداد امام‌خمینی(ره) را بر روی تابلو اعلانات مدرسه نصب کن و از آن هم عکس بگیر.

2⃣ روش دوم:
سفیر جمع‌آوری کمک‌های نقدی خانواده و فامیل باش. از فیش پرداخت کمک‌هایتان به حساب هلال احمر یا کمیته امداد امام خمینی(ره) عکس بگیر.

روش پرداخت کمک‌ها:
به نزدیک‌ترین باجه بانک برو و کمک‌های نقدی را به شماره کارت 6104337999999996 بانک ملتِ هلال احمر یا شماره کارت 6037997900001000 کمیته امداد خمینی(ره)واریز کن

 روش بارگذاری عکس‌ها در #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان:

به قسمت «خودم» در نرم‌افزار برو و بر روی علامت + بزن. گزینه «فراخوان» را از قسمت موضوع انتخاب کن و عکس‌هایت را برای ما بفرست.

پای دوستانت را به این فراخوان باز کن
حالا می‌توانی فعالیت خودت در این فراخوان را به شبکه‌های اجتماعی هم بکشانی! عکس‌هایت را پست کن و دستورالعمل را برای دوستانت بنویس. از صفحه‌ات عکس بگیر و در قسمت فراخوان بارگذاری کن.

 راستی! از هشتگ «#سیل_خدمت» فراموش نکن. هشتگ را بنویس و در انتشارش بکوش…

 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
 @Nojavan_Khamenei

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.