شکست کنفرانس ورشو نشانه ضعف دشمن است

 رهبر انقلاب: شکست کنفرانس ورشو نشانه ضعف دشمن است
 آبروی سران برخی کشورهای خلیج فارس که با رژیم صهیونیست و آمریکا علیه اسلام ایران همپیان شدند، بر خاک ریخت

 رهبر انقلاب، صبح امروز:

 دشمن ما امروز ضعیف است. بنده بارها گفتم “دشمن نتوان ضعیف و بیچاره شمرد"، اما امروز ببینید که دشمن اصلی ما یعنی آمریکا گرفتار است؛ هم گرفتار مسائل داخلی است، هم گرفتار مسائل خارجی است و هم با مسئله‌ی اختلافات سران کشورشان، درگیر است.

 آمریکا گرفتار بدهکاری عجیب دولتش است؛ مردم و جوانانشان دچار افسردگی هستند. وضعشان را در سوریه و افغانستان و عراق هم ملاحظه کنید.
آن‌وقت این دولتمردان ضعیف‌العقل یا احمق‌های درجه‌یک عصبانی می‌شوند و خودشان را به در و دیوار می‌زنند و کنفرانس ورشو را تشکیل می‌دهند که به جایی نمی‌رسد؛ دولت‌های ضعیف و مرعوبِ خود را در ورشو دعوت می‌کنند تا علیه ایران برنامه بریزند ولی به جایی نمی‌رسد.

 این‌ها همه نشانه‌ی ضعف دشمن است. وقتی دشمن ضعیف است، هارت و پورت می‌کند. این هارت و پورت‌ها نباید توی دل مسئولان را خالی کند. آن روز که جمهوری اسلامی یک نهال ضعیف بود نتوانستند کاری کنند، حالا هم که غلطی نمی‌توانند بکنند.

 آبروی خیلی از سران کشورهای منطقه خلیج فارس که با رژیم صهیونیستی و آمریکا در #ورشو نشستند و علیه اسلام و مسلمین و جمهوری اسلامی هم‌پیمان شدند نیز در این حوادث بر خاک ریخت. البته این‌ها پیش ملت خودشان نیز آبرویی ندارند. 97/11/29

 @Khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.