طوفان الاقصی یعنی پیروزی نهایی فلسطین

 بعد از ارتحال امام(ره) بطور جدی وارد قضیه فلسطین شدم و به توصیه رهبر انقلاب، جمعیت دفاع از ملّت فلسطین را ایجاد کردیم/ طوفان الاقصی یعنی پیروزی نهایی فلسطین بسیار نزدیک است

گفت‌وگوی تفصیلی رسانه KHAMENEI.IR با سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی، صبیه محترم حضرت امام خمینی (ره)

🔹جهان اسلام باید خود را از زندان ترس از صهیونیسم و غرب رها کند و حمایت‌های عملی از مقاومین فلسطین را در دستور کار خود قرار دهد.

🔹تردیدی نیست که پس از این جنگ شرایط در اراضی اشغالی، منطقه و جهان برخلاف انتظارات و تمایلات جریان صهیونیسم و غرب مستکبر تغییر خواهد کرد و این یعنی پیروزی نهایی بر رژیم صهیونیستی اسرائیل و غرب، بسیار -تأکید می کنم- بسیار نزدیک است.

🔹بعد از ارتحال امام(ره) بطور جدی وارد موضوع فلسطین شدم و با تعدادی از برادران و به توصیه مقام معظم رهبری، اقدام به ایجاد یک تشکل مردمی به نام جمعیت دفاع از ملّت فلسطین کردیم. 

🔹فعالیت این جمعیت در محدوده داخل کشور بود. در همان آغازین روزهای تأسیس جمعیت دفاع از ملّت فلسطین به محضر مقام معظم رهبری رسیدیم ایشان ضمن تقدیر از حرکت صورت گرفته نکته‌ای در خصوص ضرورت کار برای فلسطین در خارج از مرزهای ایران فرمودند. 

🔹بلافاصله با برخی از عزیزان در داخل و خارج که در حوزه حمایت از فلسطین فعال بودند اتحادیه بین‌المللی سازمانهای غیر دولتی حامی فلسطین را ایجاد کردیم و تلاش نمودیم در این حوزه از ظرفیت سازمانهای خارجی حامی فلسطین نیز برای کمک به فلسطینی‌ها بهره بگیریم.

 پرونده طوفان الاقصی، شکست غیرقابل ترمیم

 متن کامل گفت‌وگو

khl.ink/f/54396

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.