عقب‌ماندگی‌ها و مشکلات امروز

عقب‌ماندگی‌هاا و مشکلات امروز بخاطر انقلابی عمل‌نکردن ماست/ شکاف طبقاتی باید از بین برود

 رهبر انقلاب در سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز: ما باید دستاوردهای انقلاب را بشناسیم و بدانیم. البته ما هرگز پنهان نکردیم و باز هم پنهان نمیکنیم که در بخشهایی هم عقب‌ماندگی داریم عقب‌ماندگی‌هایی که به هیچ‌وجه قابل قبول نیست مقصر خود ما هستیم خود ما مسئولین مقصریم.

این عقب‌ماندگی‌ها باید جبران شود. این به‌خاطر انقلابی‌عمل‌نکردن ماست. ما هر جا انقلابی عمل کردیم عقب‌ماندگی نداشتیم.

هر جا از انقلاب کوتاه آمدیم یک حرکت غیرانقلابی و حرکت ناشی از کسالت و بی‌توجهی انجام دادیم عقب‌ماندگی به وجود آمد که در درجه اول در مسئله معیشت طبقات فقیر است. ما در این زمینه عقب‌ماندگی داریم و اختلاف و شکاف طبقاتی است. البته این را هم بگویم. در همین زمینه ای که ما عقب ماندگی داریم در مقایسه با قبل انقلاب به مراتب جلو هستیم.

اینی که کسی خیال کند که وضع قبل از انقلاب مثل وضع امروز بود اصلا اینجور نیست آن روزها خب بنده در میدان کار بودم با طبقات مختلف. وضع بسیار متفاوت بود با امروز و بسیار بد بود. امروز از ان جهت هم ما پیشرفت کرده ایم منتها باب شأن انقلاب نیست این چیزی که امروز هستیم.

ما بایستی خیلی بیش از این حرکت می‌کردیم. شکاف طبقاتی بایستی از بین برود و عدالت، عدالت اقتصادی به معنای واقعی کلمه بایستی مستقر بشود. این وظیفه ماست. این کار ماست. بایستی انجام بدهیم.

#بسته_خبری

 @khamenei_ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.